22.3 C
Ljubljana
četrtek, 11 avgusta, 2022

Premier Golob še vedno brez pojasnil in računov o družinskem izletu v Bruselj

Piše: Andrej Žitnik (Nova24tv.si)

Na Novi24TV še vedno pričakujejo dokazila, da je Robert Golob v resnici peljal sina v Bruselj “na lastne stroške”. Vprašanja in zaprosilo po dokazih soposlali na kabinet predsednika vlade. Odgovorov še niso prejeli. Poleg neverjetne tišine, ki veje predsednikovega kabineta, pa je postalo očitno še nekaj drugega. Ta afera je prinesla prvo potrditev o novih razmerjih v slovenski medijski krajini. Pop TV, ki je prej leta veljal za TV LMŠ, vmes pa začel koketirati z Robertom Golobom, še preden je ta ustanovil stranko, se je zdaj tudi uradno spremenil v TV Svoboda. Če so prej mesece sistematično obdelovali ministrico Aleksandro Pivec zaradi rezine pršuta in storniranega hotelskega računa za sinova, so o Golobovem družinskem izletu v Bruselj skupaj z RTV Slovenija in Odlazkovo hobotnico povsem molčali, nato pa zadevo pokrili s skoraj že neverjetnim člankom, ki zveni, kot da so jim ga pripravili na vladnem Uradu za komuniciranje.

Spomnimo. Kot sta poročala spletna portala Siol in Požareport, je Robert Golob v Bruselj na evropski vrh pripeljal tudi 9-letnega sina. Kasneje so zaokrožile fotografije, ki kažejo predsednika vlade, kako se s sinom sprehaja po Bruslju. Sledila je panična akcija Ukoma, oz. v. d. direktorja Dragan Barbutovski, z zanimivim tviter imenom DraganBrBr, ki se je neposredno vključil v reševanje vojaka Goloba in na tviterju hitel pojasnjevati, da so otroke v parlament nosile tudi doječe matere na vodilnih položajih, pa tudi Janša je pred desetimi leti na sestanku spremljala hčer (ki je bila sicer odrasla in ni potrebovala spremstva, kar je Barbutovski zamolčal).

Vmes je minilo 48 ur. Večinski mediji so o zadevi povsem molčali oz. jo ignorirali, kot da se ni nikoli zgodila. Medtem ko je bila ministrica v Janševi vladi Aleksandra Pivec zaradi podobnih očitkov več mesecev glavna zvezda večernih novic 24ur in spletnega portala 24ur, medij pa je na teren poslala celo ekipo, ki je raziskovala težke ministričine zločine. O Golobovem družinskem izletu do včeraj ni bilo niti ene same omembe, kaj šele novinarskega vprašanja.

A glej ga zlomka, na 24ur se je pojavil članek, ki zveni, kot da so ga pripravili vladni strategi in ga plasirali v svoje biltene, med katere po njihovo očitno spada ta medij. Povzemali so predvsem izjave, ki jih je premier dal za STA. Naslov je bil: “Zdaj se moram prilagajati urniku in se tudi družina prilagaja mojemu urniku”, v članku pa so zaupljivo in na prvo žogo povzeli Golobovo izjavo za STA, ko je rekel, da bo na službenih poteh družina še naprej ob njem, da pa mu je popolnoma jasno, da mora stroške zanjo poravnati sam, s čimer nima nobenega problema. Dodal je še, da je počel enako tudi kot predsednik uprave Gen-I: “Še huje, takrat sem si svoj urnik tako prilagodil, da nisem šel nikamor, poudarjam, nikamor brez družine, ker sem bil jaz gospodar svojega urnika. Zdaj se moram prilagajati urniku in se tudi družina prilagaja mojemu urniku in to je vsa razlika.”

“Kakšen skrben družinski oče!”, bodo rekli bralci, ko bodo prebrali PR-ovski pamflet. Ne bodo pa prebrali nobenega dodatnega vprašanja.

Zaupanje na besedo

Predsedniku vlade psi čuvaji zaupajo na besedo. Poravnal je sam. Ne potrebujejo dokaza. O premierjevih besedah se ne dvomi, tako kot se ni dvomilo o Titu. Ironično v istem članku 24ur navaja, da je javnost postala bolj pozorna na vprašanja mešanja službenih in zasebnih poti tudi po  aferi, v kateri se je poleti 2020 znašla nekdanja ministrica za kmetijstvo Aleksandra Pivec, ki pa je imela težave predvsem pri pojasnjevanju plačil stroškov za družinske člane, ki so bili z njo ob delovnih obiskih na Krasu in v Izoli. A če bi bila obravnavana kot Robert Golob ne bi imela nobenih težav, saj je nihče ne bi nič vprašal, potem ko je povedala svojo plat zgodbe. Niti Ukom niti predsednik vlade pa med tem nista predstavila dokazov, da je predsednik vlade stroške poti za otroka poravnal sam in vsak dodatni dan, ko se to ne zgodi, se zgodba bolj zapleta.

Primer obravnave Pivčeve in Goloba pri zelo podobni zadevi, oz. aferi kaže na to kako različne vatle imajo večinski mediji pri obravnavi levih politikov in tistih levih politikov, ki so zagrešili najhujši zločin – “kolaboracijo” z desno vlado. Molk javnega medija RTV, molk Odlazkove in Petričeve medijske mašinerije, še posebej pa PR-ovski članek v 24ur na podlagi izjave za STA nas navdajajo z grozo, ko pomislimo kaj vse bo tej vladi dovoljeno in kako jo bodo z mediji tvorili simbiotsko partnerstvo, ki se parazitsko koruptivno zažira v družbo.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine