4.9 C
Ljubljana
petek, 26 aprila, 2024

Panika v LMŠ: Zaradi vodstva skupne liste SDS in SLS koalicija LMŠ TV (POP TV) prireja grafe, RTV SLO pa objavlja rezultate volitev v državni zbor

Uredniška politika POP TV-LMŠ je v času prihajajočih evropskih volitev v polnem razmahu. To dokazuje poročanje o rezultatih zadnje javnomnenjske raziskave inštituta Mediana, kjer je mogoče videti, da skupna lista strank SDS in SLS vodi, sledita pa ji stranki SD in LMŠ. Očitno pa rezultati nikakor niso povšeči uradni televiziji Šarčeve LMŠ, saj je “po nesreči” prišlo do napake pri izdelavi grafov, ki ponazarjajo podporo.

Stranki LMŠ in SD sta imeli kljub uvrstitvi na 2. in 3. mesto povsem “naključno” višja stolpca kot vodilna skupna lista SDS in SLS. LMŠ pri propagandi pomaga tudi nacionalna RTV, ki je v nedeljo objavila rezultate javnomnenjske ankete volitev v državni zbor – ker naj bi ta bolje kazala LMŠ kot pa vodilni na volitvah v Evropski parlament, SDS+SLS.

Le slab teden pred nedeljskimi volitvami v Evropski parlament na levici vlada panika. Debakel Šarčeve stranke LMŠ želijo osrednji mediji preprečiti z medijskimi manipulacijami in s pomočjo javnomnenjskih anket.

Vsakomur v osnovni šoli je jasno, da je 12,2 odstotka glasov, ki bi jih po najnovejši javnomnenjski raziskavi Mediane dobila skupna lista SDS in SLS, več kot pa 11,1 odstotka, kolikor bi jih dobila stranka SD in nedvomno več kot 10,7 odstotka glasov, kolikor bi jih dobila LMŠ. Glede na to, da so “zmotili” pri vodilnih strankah, ni nič čudnega, da napaka ni ostala neopažena. V luči vedno bolj intenzivne zlizanosti POP TV in LMŠ se ljudem tovrstno poročanje zdi bizarno, zato ne čudi, da se je na družabnih omrežjih usul val kritik.

Twitter scena pobesnela
Na Twitterju so se tako usuli komentarji, ki POP TV nikakor ne morejo biti v ponos: “Ko ti urednik v zadnjem hipu dela nujne popravke po gradivu: na grafu je 12.2 % manj od 11.1.”; “Prezentacijska logika režima”; “Prirejanje rezultatov glede na naročilo …”;  “A mi znate na 24ur razložiti tale graf? Od kdaj je 10,7 in 11,1 več kot 12,2? Tudi z vizualno manipulacijo dvigujete svojo stranko #LMŠTv”; “Upoštevali so Kučanov koordinatni sistem, učijo se ga v osnovah matematike na FDV”; “Te manipulacije so samo dokaz strahu, ki ga imajo pred volitvami. Ko se zavedajo, da jim je ura šteta, a vseeno poskušajo z vsemi mogočimi triki, da prepričajo še sami sebe, da imajo možnost.”; “Haha, saj ne vedo več, kaj bi še naredili … 24 ur, vi ste sramota!!!”

Preko Twitterja se je oglasil tudi prvak SDS Janez Janša, ki je zapisal: “Koalicija LMŠ&POPTV vpliva tudi na matematične zakone in spreminja osnovna razmerja med številom in njegovim grafičnim zapisom. Nov matematični zakon se imenuje #LEXSerpentinšek ⁦@24ur_com.”

RTV Slovenija se ukvarja z državnozborskimi volitvami!?
Nedoslednost pa ni bila prisotna le pri ponazoritvi glasov, ampak tudi pri samem poročanju, na POP TV so namreč omenili le, da so bili rezultati ankete Mediana objavljeni v Delu, nič pa ni bilo povedanega glede velikosti vzorca anketiranih in časovnega okvira, v katerem je bila anketa izvedena. Očitno pa gre po poteh POP TV tudi RTV SLO, ki je v luči približevanja evropskim volitvam raje objavila anketo, koga bi volili, če bi bile v nedeljo državnozborske volitve. Seveda je to povsem nelogično, a po eni strani logično, glede na to, da so izsledki raziskave, ki jo je za Televizijo Slovenija in časnik Dnevnik opravila agencija Ninamedia, pokazali vodstvo LMŠ. “Vlada dela dobro, volivci še vedno najbolj zaupajo LMŠ,” je bilo mogoče slišati.

Tako POP TV kot tudi RTV SLO gre očitno močno v nos, da na prihajajočih volitvah v Evropski parlament najbolje kaže skupni listi SDS in SLS. Marjan Šarec se očitno zaveda, da so v nedeljo volitve, njegova spitzenkandidatka pa, sodeč po dosedanjih nastopih, ne privablja množice volivcev, zato se je odločil, da raje kot urednik poseže v poročanje POP TV in RTV SLO. Resnično žalostno.

H. M./Nova24TV

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine