15.8 C
Ljubljana
torek, 7 maja, 2024

Osnovnošolcem mariborski transspolni učitelj predaval o njegovi “tranziciji”

Piše: Sara Kovač (nova24tv.si)

“Mislim, da moralno ni prav – torej ni vzdržno – da ta absolutno minorna populacija ‘transspolnih oseb’ preglasuje večino normalnih ljudi,” je prepričan psihoanalitik Roman Vodeb, ki se mu zdi logično, da so se starši uprli, ker jim dotični – v žensko napravljen oziroma ‘našemljen’ moški kot učitelj, torej kot avtoriteta, zavaja otroke in jim laže, da je ženska, ker, češ, “da se počuti kot ženska”. To je po mnenju Vodeba z moralno-etičnega, torej filozofskega vidika, absolutno nesprejemljivo.

Pisali smo že, da se je veliko ogorčenih staršev učencev obregnilo ob transspolnega učitelja oziroma učiteljico, ki poučuje na eni izmed mariborskih osnovnih šol. “Na nek način razumem, zakaj so nekateri starši ogorčeni, sem ena od prvih odkritih transspolnih učiteljic v osnovnih šolah. Otroci staršev, ki prisegajo na tradicionalne vrednote, bodo seznanjeni z drugačnostjo,”  je po poročanju Žurnala24 dejal transspolni učitelj Lucienne-Beatrice Krstova.

“Odvzeli so mi zasebnost in me ogrozili. Strah me je,” trdi sedaj po navedbah prej omenjenega medija triindvajsetletni magistrski študent pedagogike in anglistike, ki te dni opravlja 14-dnevno prakso na eni od mariborskih osnovnih šol. Nekaj dni po tem, ko je pričel z opravljanjem prakse, so se namreč na družabnem omrežju Facebook začeli pojavljati zapisi članov skupine Svet roditeljev Slovenije, ki jih moti njena transseksualnost.

Po poročanju Žurnala24 so v delitvah na Facebooku člani Facebookove skupine, ki šteje 10 tisoč članov, označevali tudi člane navijaške skupine Viole. “Odvzeli so mi zasebnost, poleg tega pa so me ogrozili. Strah me je,” je dejala Krstova. “Ti ljudje naj pomislijo, da imam tudi jaz svojce in bližnje. Mama in oče me sprejemata in spoštujeta. Kako bi se počutili oni, če bi kaj takega brali o svojem otroku? Lahko bi pomislili tudi na to, da je nekdo bolj občutljiv kot jaz in bi si vzel življenje?

Krstova na šoli tudi predava o trasspolnosti in tranziciji

Krstova je incident prijavil policiji, ki je podal predlog za pregon, Fakulteta pa je Krstovi izrekla javno podporo. “Za tožbe nimam ne denarja ne časa, želim si le, da bi bile te objave umaknjene, da se lahko posvetim študiju,” je dejal. Na fakulteti so Krstovi ponudili možnost, da prakso prekine, vendar se je odločil, da jo nadaljuje. “Vsi učenci so me dobro sprejeli in bili so predvsem radovedni. Povabili so me tudi v sosednji razred, kjer sem imela predavanje o trasspolnosti in tranziciji. Imeli so veliko vprašanj, na koncu pa so štiri dekleta prišla do mene in se zjokala, ker so bila tudi sama v stiski. Če se bom umaknila, kaj bom jaz, odrasla oseba, pedagoški delavec, vsem tem otrokom dala vedeti? Kakšen vzgled bom otrokom, če se zaradi stiske umaknem,” je dejal. Kakšen vzgled je otrokom sedaj, ko menda po šoli paradira “našminkan, z brki in brado”, je očitno ne skrbi.

“Če sem v tem teoretskem kontekstu malce pikro psihoanalitičen, bom poučno rekel takole: dotični 23-letni Mariborčan, po poreklu iz Makedonije, Lucienne-Beatrice Krstov(a), je “penisno bitje”, ki mu pri nas z družbenim konsenzom že stoletja rečem moški – torej “on” ni “vaginalno bitje”, imenovano ženska,” je v svojem komentarju zapisal psihoanalitik Roman Vodeb, ki je poudaril, da če se tak moški razglaša za žensko – in če ne gre za pustni torek – je to za okolico absolutno zavajajoče, torej lažnivo. “Nikakršne človekove pravice ne moremo tukaj klicati na pomoč. Če takšno zavajanje že – ali pa še – ni kaznivo, je pa vsaj begajoče, intelektualno ponižujoče za okolico,” je ocenil.

Vodeb je v nadaljevanju svojega komentarja izpostavil, da dotični moški menda poučuje angleščino otroke in jih – napravljen, torej “našemljen” v žensko – spontano totalno zbega, jih intelektualno dezorientira. Običajen, zdrav intelekt (pamet) normalnega človeka, tudi že otroka ali mladostnika, intelektualno poniža, ga osmeši, ga dezorientira in totalno zbega. Otroku poruši normalno intelektualno percepcijo svet, družbe, človeštva, obeh (dveh) spolov, je prepričan Vodeb. “Zaradi pol promila spolno “drugačne”, torej spolno-identitetno deviantne populacije, se pri nas – ob podpori ideologije LGBTIQ+ – 99,95 odstotkov populacije dobesedno smeši in intelektualno ponižuje. Mislim, da moralno ni prav – torej ni vzdržno – da ta absolutno minorna populacija “transspolnih oseb” preglasuje večino normalnih ljudi. Logično je, da so se starši uprli, ker jim dotični – v žensko napravljen/”našemljen” moški, kot učitelj, torej kot avtoriteta, zavaja otroke in jim laže, da je ženska, ker, češ, “da se počuti kot ženska”. To je z moralno-etičnega, torej filozofskega vidika, absolutno nesprejemljivo,” je še ocenil psihoanalitik.

 

Vodeb je zaključil psihoanalitično in dodal, da v paradigmi tako imenovanega “pedagoškega erosa” prihaja do t. i. transfernega zaljubljanja med učenci oziroma učenkami in avtoriteto (učiteljem oziroma učiteljico). Takšna pedagoška anomalija lahko, po Vodebovem mnenju, na ravni spolne prezentacije dotične učiteljske avtoritete na otroke učinkuje kot spolna zloraba. Vodeb je na svojem YouTubovem kanalu med drugim objavil tudi pogovor z gimnazijci, govorili so o feminizmu, LGBT-ju, stereotipih in še čem. Vabljeni k ogledu.

Kratko animirano razlago, zakaj je nemogoče, da bi bil moški, ki si domišlja, da je ženska, res lahko ženska, si oglejte spodaj.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine