17 C
Ljubljana
sreda, 21 aprila, 2021

Kako je Futura dobila trimilijonski posel z Židanom? Na trgu ne blesti, podrobnosti glede izbora pričajo o čistem dogovorjenem poslu!

Glede na dogajanje v zadnjih dneh v povezavi z afero maketa in odstopom ministra Jureta Lebna skorajda ni človeka, ki ne bi slišal za obstoj agencije Futura. Ta je bila namreč izbrana za izdelavo makete, čeprav je ponudila najvišjo ceno. Povsem enaka zgodba se je zgodila v primeru njenega sodelovanja z ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano v vrednosti kar 3 milijonov, ko je bila vnovič izbrana kljub najvišji ceni, zaradi česar je poslanec SDS Žan Mahnič pozval k smotrnosti in ekonomičnosti projekta in poudaril, da obstaja sum o nezakonitem financiranju Židanove stranke SD.

 

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je 3. junija 2016 objavilo največji javni razpis v zgodovini slovenske prehrambene industrije. Šlo je za javno naročilo z naslovom “Zasnova in izvedba nacionalne kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov 2016-2019” v okvirni vrednosti 3 milijonov evrov. Po merilu ekonomsko najugodnejše ponudbe je z najvišjo ponudbeno ceno, 3.035.877,20 evra, zmagala Futura, ki je prejela 168,8 točke, na drugo mesto se je uvrstila agencija Pristop, ki je zbrala 165,2 točke, na tretje pa agencija Direkt Media komunikacije, ki je prejela 126,9 točke.

Celoten članek si lahko preberete TUKAJ.

Zadnje novice

Sorodne vsebine