18 C
Ljubljana
sreda, 1 maja, 2024

(INTERVJU) Alejandro Peña Esclusa: »Krščanske vrednote in vrednote, ki jih zagovarja levica, ne morejo sobivati«

Piše: Bogdan Sajovic

Alejandro Peña Esclusa je venezuelski disident, politik in pisatelj, avtor knjig »Forum São Paulo in kulturna vojna« ter »Volilne prevare Foruma São Paulo«. Z njim smo se med drugim pogovarjali o volilnih prevarah levice, kulturni vojni, rušenju zahodne civilizacije in načinu, kako se upreti destruktivnemu delovanju levice.

DEMOKRACIJA: Gospod Peña Esclusa, napisali ste knjigo »Forum São Paulo in kulturna vojna«, kakšni so odzivi nanjo?

Peña Esclusa: Odzivi so dobri, kolikor slišim, je v Sloveniji knjiga uspešnica. Poslali so mi fotografije s predstavitev in dvorane so polne. Knjiga se dobro prodaja tudi v drugih evropskih državah in v Južni Ameriki; v Kolumbiji in Španiji je prišlo že do drugega ponatisa. Prevedena je v več jezikov, izdana je tudi v elektronski obliki.

DEMOKRACIJA: Letos ste izdali še drugo knjigo z naslovom »Volilne prevare Foruma São Paulo.« Imate že kakšen odziv nanjo?

Peña Esclusa: Izšla je v marcu in za sedaj le v španskem jeziku, zato je za oceno še nekoliko prezgodaj. V toku je priprava izdaj tudi v več drugih jezikih, med njimi v slovenščini. Če bo šlo vse po sreči, bo v slovenskem prevodu izšla sredi junija.

DEMOKRACIJA: Ali je druga knjiga nadaljevanje prve?

Peña Esclusa: V bistvu imam svoji knjigi za nekakšna priročnika, s katerima se bralec seznani z delovanjem Foruma São Paulo in umazanimi taktikami, ki jih uporablja. In seveda tudi kot priročnik, kako se temu delovanju upreti. Če prva opisuje delovanje foruma v strateškem smislu, se druga bolj usmerja na taktično delovanje.

Alejandro Peña Esclusa (Foto: Polona Avanzo)

DEMOKRACIJA: Osredotočili ste se torej na volilne prevare, ki se jih poslužuje Forum São Paulo?

Peña Esclusa: Sodobne volilne goljufije so napredne, celovite, izvozne, se razvijajo in jih lahko izvaja ne le vlada, ampak tudi opozicija. Gre za novo tehniko, ki se razvija in za katero demokratični sektorji niso razvili protiteles, niso bili na tekočem. Ta volilna goljufija ima štiri nove vidike, ki pred petdesetimi leti niso obstajali, saj je prej goljufija pomenila krajo glasov na voliščih. Prvi je uporaba računalnikov v elektronskih glasovalnih napravah, in kjer se glasovi še vedno štejejo ročno, v preštevalnih napravah. Ta programska oprema je bila izvožena, v škandale pa je bilo vpletenih več podjetij, kot so Smartmatic, Indra ali Dominion. Drug vidik je manipuliranje z javnim mnenjem prek družbenih omrežij. Ta omrežja imajo na volitvah zelo pomembno vlogo, saj narekujejo trende in lahko z uporabo botov prepričajo javnost, da ima kandidat večjo podporo.

Tretji dejavnik je sodobna uporaba socialnega inženiringa, kulturne vojne, s katero se manipulira z javnim razpoloženjem in odpravljajo nasprotniki. V Kolumbiji je prišel na dan proces socialnega inženiringa, tako imenovani petrovideos, s katerim so z uporabo umazane vojne rušili svoje nasprotnike. Zelo dobro orkestrirana kampanja s tehniki, specializiranimi za manipuliranje z javnim mnenjem s pomočjo prirejenih anket, lažnih novic, mnenjskih trendov itd. Četrti vidik je vpliv trgovine z drogami, ki v velikem obsegu kupuje volilne kampanje in kandidature.

DEMOKRACIJA: Kako to, da se nasprotniki ne uprejo zgoljufanim volitvam?

Peña Esclusa: Forum São Paula ima celotno strategijo za ustrahovanje in napadanje tistih, ki trdijo, da gre za goljufijo. Vsakdo, ki ne priznava rezultatov, je takoj obtožen, da je »žalosten poraženec« in da ni demokrat, s socialnim inženiringom obtožijo vsakega, ki dvomi o poštenosti volitev, da želi destabilizirati demokracijo. Eno poglavje v knjigi sem posvetil sodnemu preganjanju tistih, ki opozarjajo na goljufije; človek mora biti zelo pogumen, če hoče reči, da gre za goljufijo. Zanimivo je, da se v demokraciji šteje za težavo, če zahtevaš preverjanje in vnovično štetje glasov. V nedavnem primeru Kolumbije obstaja še dodatna oteževalna okoliščina – ljudje,  ki so bili zadolženi za štetje glasov na zadnjih volitvah, so pripadali Federaciji izobraževalcev (FECODE), vodstvo te organizacije pa se je izreklo za levičarskega kandidata Gustava Petra. Levica v okrožjih, kjer ima večino, onemogoči opazovalcem nasprotnih strank sodelovanje pri štetju in ravno tam se dogajajo ključne goljufije. Na zadnjih brazilskih volitvah so obstajala volilna mesta, kjer se je za levičarja Lulo da Silva izreklo 100 odstotkov volivcev. Prav vsi oddani glasovi brez izjeme, to je nemogoče. Podobno je tudi v primeru tujih, mednarodnih opazovalcev – v veliki večini so iz levičarskih strank ali organizacij in »ne najdejo napak«. V bistvu dajejo goljufijam mednarodno pokritje.

DEMOKRACIJA: Se pravi, da ideologija in kup narkodenarja pokrijeta še tako očitne goljufije?

Peña Esclusa: Drži in moderna levica v Južni Ameriki je globoko vpletena v trgovino z mamili. Najbolj skrajen primer je Venezuela, katere predsednik je vodja kartela Suns. Za njegovo prijetje je razpisana nagrada v višini petnajst milijonov dolarjev. Kar pa zadeva Kolumbijo, ne pozabimo, da je teroristična skupina M19, ki ji je zdajšnji predsednik Gustavo Petro pripadal, v službi preprodajalcev drog, konkretno Pabla Escobarja, napadla in zažgala sodno palačo in uničila zbrane dokaze proti narkokartelom. Morales iz Bolivije pa je bil predsednik združenja pridelovalcev koke.

DEMOKRACIJA: Venezuela je bila, kako bi rekli, poligon, laboratorij za izpopolnjevanje tega novega tipa volilnih prevar?

Peña Esclusa: Ključno je bilo leto 2004, ko je šlo za možnost odpoklica Chaveza. Tedaj so z volilno prevaro odvzeli milijon glasov opoziciji in jih pripisali Chavezu. To je bil umetni dvomilijonski premik v Chavezovo korist, ni čudno, da je odpoklic spodletel. Potem so seveda vse skupaj še izpopolnili na 29 poznejših zveznih in lokalnih volitvah ter referendumih, ki so sledili. Ta izpopolnjeni model zdaj izvažajo somišljenikom. Peru, Brazilija, Bolivija, tudi Ortega v Nikaragvi ga uporablja.

DEMOKRACIJA: Čile?

Peña Esclusa: V primeru Čila gre še za posebno različico, začinjeno z nasiljem. Levičarska opozicija je mesece pred volitvami divjala in uničevala državo. Požgali so metro v prestolnici Santiago, požigali so trgovske centre, zažgali so celo nekaj cerkva. Grozili so, da če ne bo zmagal njihov kandidat, bodo nadaljevali z uničevanjem, kar je del volilnega telesa prevesilo na njihovo stran iz strahu pred destrukcijo. Podobno je bilo v Kolumbiji, in kot rečeno, je bil Petro nekoč aktivni terorist.

DEMOKRACIJA: Ali ta izvoz volilnih goljufij zaznavajo tudi na drugih celinah?

Peña Esclusa: V Keniji so tik pred volitvami na letališču aretirali dva Venezuelca iz podjetja Smartmatic z volilnim materialom. Poročajo o podobnih goljufijah zunaj Latinske Amerike, z izpadi računskih strojev, kot se je zgodilo v Združenih državah Amerike. Nemčija je storila korak v prvo smer in prepovedala elektronske volitve, menim, da bi morale biti prepovedane povsod.

DEMOKRACIJA: Zanimivo, da so v ZDA mesece pred zadnjimi predsedniškimi volitvami potekale razbijaške demonstracije gibanja »Black Lives Matters« …

Peña Esclusa: BLM so povezani s Forumom São Paulo, njihovi voditelji se srečujejo in dogovarjajo z voditelji Sao Paula, sicer pa se BLM tudi sama predstavlja kot marksistična organizacija.

Alejandro Pena Esclusa (Foto: Polona Avanzo)

DEMOKRACIJA: Mnogi v ZDA so opozarjali na morebitne goljufije, a so jih zatrli podobno, kot opisujete – označili so jih za žalostne poražence, protidemokrate, klevetnike, napadli so jih z norimi tožbami, recimo v primeru Fox News in Tuckerja Carlsona …

Peña Esclusa: Kot sem dejal, sem eno poglavje namenil tudi sodnemu preganjanju tistih, ki opozarjajo na goljufije, tudi v primeru preganjanja v ZDA.

DEMOKRACIJA: No, če so spravili na kolena multinacionalko, kot je Fox, in jo prisilil k plačilu 800 milijonov dolarjev ter spravili iz etra Carlsona, ki je bil najbolj poslušani politični komentator v ZDA, kaže izredno močno in zastrašujočo mašinerijo.

Peña Esclusa: Tako operirajo, z goljufijami in zastraševanjem. Ves tisti denar, ki ga investirajo v volitve, se jim vrne z obrestmi. Ko njihov član zasede vodilni položaj v državi, prevzame tudi upravljanje državnih resursov in iz njih se tako ali drugače poplačajo vse »investicije« in še več. Poleg tega novi predsednik prevzame vodenje celotnega represivnega aparata – vojske, policije, tožilstva, vpliva na sodstvo in zakonodajo ter tako zgladi pot za bodoče goljufije, za narkoposle, omogoči gnjavljenje opozicije, pomilosti teroriste. Petro je, takoj ko je prišel v predsedniško palačo, pomilostil vse tiste, ki so jih aretirali zaradi nasilnih demonstracij in uničevanja v predvolilnem obdobju.

Meni je žal, da je Fox pokleknil, bolje bi bilo, če bi šli na sodišče. Tako bi se lahko razkrilo, kaj se je dogajalo med volitvami, zdaj pa je vse pometeno pod preprogo. In to je problem, ljudje se bojijo, ne željo se izpostaviti in zato lahko levica krade volitve, demokracija pa izginja. Kajti če ljudje ne morejo več glasovati po svoji vesti za svojega kandidata, to ni več demokracija. Prav tako, če ne smejo izražati dvoma ali opozarjati na morebitne kršitve.

DEMOKRACIJA: Vi to poznate iz lastnih izkušenj?

Peña Esclusa: Ker sem kritiziral volilne goljufije chavistov, so me zaprli. Brez obtožnice, brez sodbe, brez česarkoli sem leto dni presedel v zaporu. Ko so me izpustili, so mi prepovedali pisati, nastopati, celo intervjuja ne bi smel dati, ker bi me takoj spet zaprli. Zato sem odšel v izgnanstvo.

DEMOKRACIJA: Končni cilj Foruma São Paulo  in levice nasploh je torej sistem, v katerem bodo na oblasti večno?

Peña Esclusa: Drži in volilne goljufije so del tega načrta. Gre za integralni načrt, v katerem so volilne goljufije ena komponenta, druga je denar iz preprodaje mamil in tretja kulturna vojna. Cilj kulturne vojne, kulturnega marksizma, kot ga tudi nekateri imenujejo, je uničenje zahodnega sistema demokracije, vrednot, naše civilizacije, če hočete. Glavni cilj teh napadov je predvsem krščanstvo, ki je največja ovira za vzpostavitev družbe, kakršno si je zamislila levica. Krščanstvo in levičarstvo sta nezdružljiva. Krščanske vrednote in vrednote, ki jih zagovarja levica, ne morejo sobivati, zato skuša levica na vse načine uničiti krščanstvo. Ne samo Cerkve kot takšne, pač pa krščanske vrednote, ki so v vsakem od nas. Krščanstvo je temelj zahodne civilizacije, krščanske vrednote so nam tako rekoč prirojene, moralni kompas, kaj je prav in kaj narobe, je v vsakem od nas ne glede na to, ali se udeležuje cerkvenih obredov ali ne. In to skuša levica uničiti s pomočjo kulturne vojne na vseh področjih, še posebno pa s pomočjo medijev, zabavne industrije in socialnih omrežij. Poglejte filme, nekoč smo šli v kino in je bilo jasno, kdo je na strani pravice in kdo ni. Superman je bil dober, Lex Luthor je bil kriminalec. Danes je vse sprevrženo, kriminalci so dobri fante in dobri fantje so kriminalci. Vse je obrnjeno na glavo, ni pozitivnega naboja, vse je mračno, nihilistično, ni moralnega kompasa. In to je le del kulturne vojne, ki poteka povsod v družbi. Šole, podjetja, družine, vse skuša levica podrediti, uničiti, sprevreči. Poglejte te nore teorije spola. Nedavno so v Teksasu sprejeli zakon, ki prepoveduje to sprevrženo norost predavati v šolah. Grozljivo je že to, da je sploh potreben takšen zakon, to bi moralo biti samoumevno. To dokazuje, kako daleč smo zabredli, kako široko se je že razpasla destruktivna levičarska ideologija.

DEMOKRACIJA: Kaj torej storiti, kako se upreti tem temačnim obetom za prihodnost?

Peña Esclusa: Za začetek je treba spremljati delovanje levice, poučiti se je treba o njihovem delovanju, o njihovih taktikah in ciljih. Ne moreš se boriti, vsaj uspešno ne, proti nečemu, česar ne poznaš. Tudi zato pišem knjige, da bi razgalil delovanje levice in ponudil nasvete, kako se temu delovanju zoperstaviti.

Imamo močno orožje, naše prirojene krščanske vrednote. Verjamem, da je Bog na naši strani, vendar pa se moramo tudi sami angažirati. Sedeti doma, se pritoževati in tarnati, posebno potem ko je vlak že odpeljal, ne pomaga, ne spremni ničesar. Treba je biti aktiven, to levičarji dobro vedo in so še kako angažirani ne le pri volitvah, ampak tudi drugje, na spletu, pri pozivih na bojkote, shodih, protestih, povsod. Enako in še bolj moramo biti angažirani tudi mi. Upirati se je treba norostim, ki nam jih skušajo vsiliti kulturni marksisti. Braniti in ohranjati naše vrednote, oglasiti se povsod, kjer se te napadajo ali smešijo. In predvsem biti aktiven v volilnem procesu, ne le udeleževati se volitev, pač pa tudi sodelovati pri nadzoru volilnega procesa. To je edini način, da preprečimo nakane levičarjev in ohranimo svojo civilizacijo.

Biografija

Alejandro Peña Esclusa se je rodil 23. julija 1954 v Washingtonu kot sin venezuelskega vojaškega atašeja. V domovini je diplomiral iz strojništva in financ, v mladih letih se tudi ukvarjal s športom in bil državni prvak v karateju. Z ženo Indiro imata tri hčere.

V politiko je vstopil 1984, ko je soustanovil laburistično stranko. Stranka je nasprotovala marksizmu, političnemu nasilju in trgovini z mamili, Chaveza je že od vsega začetka razglašal za Castrovo marioneto. Escluso je komunistična oblast dvakrat aretirala zaradi »podpore terorizmu«, čeprav že vse življenje odklanja in obsoja terorizem.  Decembra 2008 je Peña Esclusa soustanovil organizacijo UnoAmerica in postal njen predsednik. UnoAmerica je konfederacija nevladnih organizacij, ki si prizadeva za boj proti latinskoameriškim levim strankam, povezanim s Forumom São Paulo. Očita jim »uvajanje marksističnih ideoloških modelov, ki delijo našo družbo na frakcije na podlagi razredov in ras, spodbujajo sovraštvo, nasilje in anarhijo ter uničujejo demokracijo od znotraj«.

Opomba: intervju je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Demokracije.

 

 

 

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine