18.5 C
Ljubljana
četrtek, 22 aprila, 2021

Eugenija Carl je prava zloba: Tako je napadla kardinala Rodeta in nato še podjetje Vinakoper, ker so oglaševali “moj Bog”

Po sobotni maši na Brezjah, na praznik Marijinega vnebovzetja, je novinarka RTV Eugenija Carl napadla kardinala Franca Rodeta, poleg tega pa se je spravila na podjetje Vinakoper, in sicer zaradi oglasa “Dio-mio (moj Bog), daj mi Malvazijo”. Carlova očitno res sovraži katolike in vse povezano s katoliško vero.

Eugenija Carl je v zadnjih 24 urah na svojem Facebook profilu izlila precej žolča na kardinala Franca Rodeta, nato pa še na podjetje Vinakoper. Razlog: ker je Rode dostojanstvenik rimokatoliške veroizpovedi, slovensko podjetje za trženje vina pa, ker so na panoju uporabili besedno zvezo “dio-mio” oziroma “moj Bog”.

Carlova nadaljuje s pritlehnimi napadi medijev, ki jih je v pridigi omenil kardinal Rode
Spomnimo, da je včeraj, na praznik Marijinega vnebovzetja, ob 20-letnici razglasitve Brezij za narodno svetišče Slovencev in 60-letnici mašništva najvišjega slovenskega cerkvenega dostojanstvenika v Vatikanu, Franca Rodeta, ta v nagovoru med drugim omenil tudi do Cerkve brutalne medije, ki večkrat “niso razumeli ali niso hoteli razumeti, da nisem govoril iz potrebe po protagonizmu ali iz želje po oblasti, ampak iz notranje nuje, kot pastir, ki je pred Bogom odgovoren za svojo čredo, prepričan, da je tu v igri njegova večna usoda. Tega neverni seveda niso mogli doumeti. Razumeli pa so me verniki in duhovniki, ki so jih boleli napadi na pastirja“. Ponižanja je Rode vzel kot križ, ki ga mora nositi, če hoče po ozki poti hoditi za Gospodom. “Samo sprejemanje križa vodi k odrešenju. Taka je logika evangelija. Te pa ne razumejo vsi. Raje živijo v lagodnem miru in v nezahtevni letargiji, ki ne terja naporov in ne prenese jasne besede. Raje imajo hlapčevski molk in idejno meglo.“

Te besede so zmotile Carlovo, ki se je odzvala tako: “Ubogi kardinal, nerazumljena duša, obsojen na večno usodo odgovornosti za čredo. Tako preprost, tako ponižno skromen v vatikanski druščini škrlatnih soborcev, živečih v pastirskih razmerah kararskega marmorja, perzijskih preprog, zlatih milnikov, pozlačenih kelihov in muranskega stekla. Sem nevernica, a sočutno razumem to trnovo popotovanje. In obsojam vernike in nevernike, ki so s studom, nejeverjem in kritiko spremljali novinarska razkritja, kako si je vatikanski vrh, skrit za božjim obzidjem, z donacijami kristjanov iz vsega sveta za obnovo rimske otroške bolnišnice Jesu’ bambino, prenavljal in opremljal razkošne apartmaje, najemal letala za potovanja kardinalov, kupoval “zadnji model” avtomobile, si privoščil še druge odtenke luksuznega življenja in krpal “luknje” svoje banke. Ampak ja, pripada nam, ker nosimo trnovo krono za Gospodom.”

“Dio-mio, daj mi Malvazijo” cenen in debilen oglas?
Carlova se je obregnila še na obcestni jumbo plakat podjetja Vinakoper, ki oglašuje njihovo žlahtno kapljico. Ti so za marketing znamenite slovenske Malvazije uporabili besedno zvezo, ki se na Primorskem uporablja v pogovornem jeziku: “Dio-mio, daj mi Malvazijo”. Ta Moj Bog je tako zmotil Carlovo, da je zapisala, da gre za cenen in debilen oglas, ki je povrhu še nezakonit, saj ji je zakon tolmačil njen Facebook prijatelj in bojda tržni inšpektor Urban Kodrič. “Wtf? Izgleda, da so vinarji precej skrenili, odkar jih intenzivno obiskuje ministrica,” je zapisala in uporabila ključnik #božjimarketing.

Res ima vsakdo pravico, da v zasebnem življenju misli in se izraža kot želi, toda od novinarjev RTV bi vseeno pričakovali več svetovljanskosti in intelektualne širine. Tudi na profesionalnem področju, ko gre za novinarsko delo, Carlova ne presega svojih intimnih prepričanj. Zato naj vodstvo samo prevzema odgovornost za kritike novinarjev, kot je Eugenija Carl. Plačniki obveznega prispevka si namreč zaslužimo veliko več od njenih intelektualno podhranjenih izdelkov.

Sara Kovač/Nova24TV

Zadnje novice

Sorodne vsebine