11.6 C
Ljubljana
nedelja, 16 maja, 2021

Cenzura na Delu: O sodnih težavah lastnika Petriča ne smejo poročati, zato njegovi informacije širijo drugam!

Piše: Luka Perš (Nova24TV)

Idrijski tajkun Stojan Petrič bizarno za svoje sodne težave krivi zaposlenega na Ministrstvu za kulturo in člana SDS Mira Petka. Le ta je v javnost lansiral informacijo, da so na koprskem tožilstvu vložili obtožnico proti lastniku in sedaj še direktorju največje časopisne hiše v Sloveniji Stojanu Petriču. “Opazil, da Petrič tarna nad mojim tvitom. Naj ga potolažim: informacijo sem dobil od prijateljev na Delu, ki zaradi cenzure Petriča o tem niso smeli poročati,” se odziva Petek na zapise v časniku Delo.

Stojan Petrič je še eden izmed tistih vplivnih slovenskih gospodarstvenikov, ki mislijo, da so pred roko pravice nedotakljivi. Zadnje dni je postal zelo slabe volje, ko je izvedel, da je med osumljenci zaradi kaznivega dejanja zlorabe javnega položaja ali zaupanja pri gospodarski dejavnosti ter pomoči pri prej omenjenem kaznivem dejanju, je poročal Siol.
Na vloženo obtožnico so se odzvali tudi v Kolektorju. Kot izhaja iz priloženega besedila v časniku Delo, je Petričevo vodstvo zavrnilo vse navedbe, ki se jim očitajo v obtožnici. Med drugim so povedali, da obtožnica ne more imeti pravne podlage za resen pregon, “da že samo dejstvo , da je informacijo o domnevni obtožnici prvi in pred mediji že drugega februarja 2021 na Twitterju objavil Miro Petek,” pove Petrič. Ob tem še navrže, da to le dodatno potrjuje, da obtožnica ni strokovne narave. Očitno po njihovem verodostojne informacije piše zgolj novinarka Dela Suzana Kos. Petku so informacijo posredovali prav zaposleni v največji časopisni hiši v državi, a o tem zaradi Petričevega lastništva ne smejo poročati.
“Javni medij” Delo izvaja cenzuro o pisanju škandalov lastnika Stojana Petriča
V lanskem letu je slovensko javnost presenetila novica o tem, kdo je v Črni vdovi zaščiten pred kritičnim poročanjem na Delu. Po besedah nekdanjega urednika Uroša Urbasa so to nekdanji predsednik države Milan Kučan, ljubljanski župan Zoran Janković in predsednik ELESA Aleksander Mervar. Med drugim je tudi prepovedano raziskovati karkoli, kar se tiče poslovnega omrežja Kolektor in z njimi povezanimi poslovnimi partnerji.
V primeru Petriča lahko zapišemo, da se izkazuje še eden izmed bizarnih primerov, ki se dogajajo zadnje čase. Levi mediji Delo, Večer, Mladina in Dnevnik si zelo radi predstavljajo, da so javni mediji. Ob vsem tem bi pričakovali, da bodo poročali o vsaki aferi, ki se zgodi v Sloveniji. Temu že nekaj časa ni tako. Zgoraj naštete medije že dlje časa obvladuje kapital tranzicijske levice, ki za svoje cilje izkorišča “javne” medije.
Spomnimo, kriminalisti so zaradi spornega prevzema Etre že julija 2017 vložili ovadbo proti petim osebam. Poleg Petriča so ovadili še Petra Novaka, prokurista v Kolektor Etri in lastnika podjetja Energotrans, Tomaža Kmecla, direktorja Kolektor Etre in lastnika podjetja Torion, Metoda Smrekarja nekdanjega lastnika podjetja Transing in Uroša Stabeja, nekdanjega direktorja podjetja Transing.
Kam je izginilo več kot milijon petsto tisoč evrov?
Vendar, kot je znano iz preteklih tranzicijskih zgodb levega omrežja, v slovenskem poslovnem prostoru ni presenečenj. V preteklosti smo že natančno opisali, kaj je šlo narobe v primeru Etre 33. Kmecl je v Etro 33 prišel iz Kolektor Magme d.o.o, kjer je zasedal funkcijo direktorja. Tam se je od februarja do oktobra 2009 sprehodil od člana nadzornega sveta do glavnega direktorja podjetja Etra 33.
Dne, 27. januarja 2010, je družba Kolektor d.o.o. nakazala 17.014.334,22 evrov (45,05 %), FMR d.o.o. 8.515.665,00 evrov (22,54 %), Transing d.o.o. 2.674.819,28 evrov (13,49 %) ter podjetji Torion d.o.o. in Energostrans d.o.o. 897.590,30 evrov (4,5%). A ostala je skrivnost, od kod denar podjetjema Torion in Energotrans, ki sta se ustanovili dvajset dni pred prevzemom. Kot so z dokumenti dokazovali na spletnem mediju Portaluplus, je Petričev Kolektor posodil Transingu 4,47 milijona evrov za odkup posojila deleža v Etri 33, ne glede na to, da je Transig kupil delež Etre za 2,67 milijonov evrov. Dvom je toliko večji, ker je bil prvi del nakazila v vrednosti 2,67 milijona evrov, porabljen za nakup Etre, preostalih 1.795.180,72 evrov pa je izginilo neznano kam.
Čudno je bilo tudi to, da sta Kolektor in FMR odstotek lastništva plačala 377 tisoč evrov, medtem ko je preostala trojica kupila en odstotni delež podjetja zgolj za 177 tisoč evrov. A vsa ta mahinacija se še vedno ni zaključila. V zadnjem krogu prodaje so dobro leto po prvotnem prevzemu delal Etre 33 prodali sledečim podjetjem in fizičnim osebam: FMR Holding d.d., Difs d.o.o., Svind d.o.o., Sistis d.o.o., Manitoba d.o.o., Ludviku Kumarju, Jožetu Rupniku, Marjanu Dermoti in Anici Uršič Vončina. Prodaja je potekala v dveh krogih, 25.1.2011 in 4.4.2011. A na koncu je vse pristalo v rokah podjetja Difs, kjer je glavna direktorica Petričeva žena Nada Petrič, Stojan Petrič pa stoodstotni lastnik podjetja.

Zadnje novice

Sorodne vsebine