19.4 C
Ljubljana
ponedeljek, 8 avgusta, 2022

Po Karmen Švegl čast nacionalne televizije rešuje njen direktor Valentin Areh, ki se sedaj oglaša iz Kijeva – kaj pa ostali novinarji RTVS?

Piše: J. S.  

Sinoči se je v oddajo Odmevi iz Kijeva oglasil dr. Valentin Areh, sicer vršilec dolžnosti direktorja TV Slovenija. Po Karmen W. Švegl, ki se je prva oglasila iz Ukrajine po začetku ruske agresije, je sedaj tja odšel prvi mož nacionalne televizije.  

Ob tem je pomenljivo, da spletna stran RTV Slovenija Areha sploh nikjer ne omenja v sestavi vodstva (glej TUKAJ). Sedaj 50-letni novinar, ki je ognjeni krst doživel kot član ene zadnjih generacij slovenskih vojakov v JLA (v letih 1990 in 1991 je bil namreč na območju Knina), je sicer vajen poročanja s kriznih območij. S terena se je oglašal v času vojne na Hrvaškem, nato v Bosni in Hercegovini, z Bližnjega vzhoda, Kosova, Čečenije, Makedonije, Afganistana… Leta 2010 se je s Pop TV spet vrnil na TV Slovenija. S svojo odmevno dokumentarno oddajo o JLA je sprožil silovit pogrom s strani globoke države.

Na javni tribuni razkrite številne podrobnosti 

Areh se je skupaj z ekipo v Kijev prebil včeraj popoldne, za Odmeve pa poslal prvo poročilo od tam. Je pa zanimivo, da se za takšno akcijo ni odločil nihče od sicer (politično) glasnih in »pogumnih« novinarjev, ki naj bi jih bilo v sestavi RTV Slovenija skupaj nekje okoli 500. Na to dejstvo je včeraj opozoril član programskega sveta RTV Slovenija Slavko Kmetič na javni tribuni, ki jo je na Raki pri Krškem organiziral lokalni odbor Združenja za vrednote slovenske osamosvojitve. Na omenjeni zelo dobro obiskani javni tribuni, ki jo je povezovala predsednica odbora lokalnega VSO Marija Dorbež, sta sodelovala še novi v. d. urednika MMC RTVS Igor Pirkovič ter programski direktor Nova24tv Boris Tomašič. Kmetič je opozoril tudi na dejstvo, da politični aktivisti v novinarskem aktivu oz. odboru DNS ter novinarskem sindikatu celo ustrahujejo nove novinarje, ki so jih na TV Slovenija zaposlili šele pred kratkim. Ti isti politični aktivisti, ki izvajajo ta ustrahovanja, pa javno govorijo, kako Janševa vlada pritiska nanje in izvaja oblastni teror nad neodvisnimi novinarji.

Član programskega sveta RTVS Slavko Kmetič je razkril številne umazane podrobnosti iz zakulisja delovanja nacionalne RTVS. (foto: posnetek zaslona / Nova24tv)

Na omenjeni javni tribuni je bilo sicer predstavljenih še nekaj insajderskih podatkov o tem, kakšne težave ima nacionalna televizija in zakaj sedaj Areh rešuje njeno čast. Na dan, ko je Rusija začela agresijo na Ukrajino, najprej RTVS o tem sploh ni poročala, saj so se novinarji TVS v jutranjih urah dve uri pregovarjali z vodstvom. Pojavljale so se špekulacije, da bo Rusija tako ali tako zmagala v treh dneh in da nima smisla obširno poročati o tem. Že isti dan dopoldne je Kmetič informativno klical Jadranko Rebernik, ki ureja informativni program, češ kaj se vendar dogaja, da ni nobenih poročil o Ukrajini. Očitno je proruski lobi na Kolodvorski zelo močan.

Politične aktiviste je Karmen Švegl spravila v zadrego 

Kmetič je bil tudi kritičen do dejstva, da je nacionalna televizija zelo slabo izkoristila izjemen dosežek Karmen W. Švegl. Slednja je namreč naredila ekskluzivni intervju s podpredsednico ukrajinske vlade Irino Vereščuk, vendar je TVS zgolj izseke (!) iz intervjuja objavila šele v oddaji Odmevi. Takšen intervju bi lahko naša nacionalna televizija zelo dobro tržila tudi drugim televizijskim mrežam, je opozoril Kmetič. Ampak ga niti pri nas ni objavila v celoti. No, morda pa je bilo krivo to, da se je podpredsednica vlade zahvalila slovenskemu premierju Janezu Janši za podporo?

Kakorkoli že, sedaj dr. Areh rešuje čast nacionalne televizije.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine