7.9 C
Ljubljana
četrtek, 28 marca, 2024

“Brez obljub” najbolj iskrena politična kampanja stranke SD v zgodovini

Piše: T. F. (Nova24tv)

V zadnjih dneh so Slovenijo preplavili panoji, na katerih je na rdeči podlagi napisano zgolj: Brez obljub. Rdeča barva je dajala slutiti, da je naročnik oglasov nihče drug kot stranka Socialnih demokratov, kar se je pozneje izkazalo za resnično, politični poznavalci pa se sprašujejo, kakšen namen ima takšna oglaševalska akcija stranke, ki je v različnih slovenskih vladah prebila skoraj dve desetletji, a se vedno znova distancira od vseh najbolj perečih tem, ki zadavajo našo mlado državo. Ker je predsednica Tanja Fajon pred časom kazala knjižico z naslovom Nov začetek, katere notranjost širši javnosti ni bila znana, analitiki zdaj hudomušno dodajajo, da očitno v njej v resnici ni ničesar.

Socialni demokrati se že v preteklosti niso proslavili s svojimi oglaševalskimi kampanjami pred državnozborskimi volitvami. Ideja tedanjega glavnega piarovca Denisa Sarkića pred volitvami leta 2018 je bila, da po ljubljanskih lokalih in trgovinskih centrih na stranišča nad pisoarji namontirajo podobe kandidatov za poslance. SD je leta 2018 nato prejel samo deset odstotkov podpore, premagal ga je celo LMŠ, medtem ko je bil SDS v povsem svoji ligi.

Če lahko tokrat Socialni demokrati prepričajo slovenske volivke in volivce, da jim še za štiri leta zaupajo vodenje države, na način, da jim s panojev sporočajo, da jim sploh nič ne obljubljajo, ostaja veliko vprašanje. Je pa takšno politično sporočilo zgovorno samo po sebi: “Če nič nismo obljubili, nam nič ni treba delati, nič nam ni treba narediti, ničesar vam ni treba pojasnjevati. Saj vam tudi obljubili nismo nič!”

Če je knjižica, ki jo v rokah nosi predsednica Socialnih demokratov Tanja Fajon torej vsebinsko prazna in plakati sporočajo, da se tokrat niso potrudili volivkam in volivcem dati vsaj kakšne obljube, je očitno mišljenje ponosnih naslednikov komunistov takšno, da jim oblast preprosto pripada.

Bizarno volilno tekmo Socialni demokrati sicer vodijo tudi na svojih socialnih omrežjih. Alen Červ je denimo na Twitterju objavil fotografijo državnozborskih kandidatov z obljubo, da imajo ekipo, ki bo pozdravila naše javno zdravstvo. “Saj bi se pred satelitskim urgentnim centrom slikali, ampak … Ups, ga še nimamo,” je zapisal. Morda bi Červa lahko še kdo vzel resno, če ne bi Socialni demokrati sodelovali v različnih slovenskih vladah kar 17 let od 31 let samostojnosti. Imeli so torej slabi dve desetletji priložnosti, da bi to že naredili.

Zato je kampanja “brez obljub” morda najbolj iskrena politična kampanja te stranke v zgodovini. Tudi tokrat pravijo, ne bodo naredili ničesar.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine