4.7 C
Ljubljana
ponedeljek, 18 oktobra, 2021

Bizarnosti na RTV ne pojenja! Za svojo potezo cenzure izraelskega veleposlanika urednica Ambrožič zahteva podporo celotnega novinarskega kolektiva!

Piše: Luka Perš (Nova24tv)

Vse kaže, da je cenzuriranje izraelskega veleposlanika Ejala Sele močno pretresa sile znotraj uredništva informativnega programa na RTV Slovenija. Sedaj v znak sporni potezi cenzuri Sele zbirajo podpise podpore odgovorni urednici Manici Ambrožič. “Samo v Sloveniji: Zbirajo podpise pod naslovom “svoboda medijev.” Že znano: Ustanovili so “Ljudsko republiko” in ljudstvu vzeli volilno pravico,” je svoje videnje za svoje sledilce predstavil predsednik vlade RS Janez Janša.

Svetovna javnost v zadnjih dneh pozorno spremlja konflikt med Izraelom in teroristično skupino Hamas. Gre za zelo kompleksno in zahtevno zadevo, kjer nekateri zagovarjajo izraelsko, drugi spet palestinsko stran. Težava se pojavlja, ko nacionalna televizija RTV Slovenija izrazito podpira v svojih prispevkih teroristično skupino Hamas. Zadeva je toliko hujša, da jo največkrat poimenujejo kot gibanje, ki se bori proti t.i. izraelski okupaciji. A prav Hamas je tisti, ki je uničili vsak mirovni sporazum in ima lastno palestinsko ljudstvo za talce in jih velikokrat uporabijo kot živi ščit in predstavlja eno ključnih težav za dolgoletno destabilizacijo Bližnjega vzhoda.

Pred dnevi je slovensko javnost presenetilo pismo objavljeno v mediju Požareport. Pod pismo se je podpisal novinar Nejc Krevs, ki je dobil nalogo od uredništva Odmevov, da mora narediti intervju s pristojnim izraelskim veleposlanikom za Slovenijo. Vse to je Krevs storil, a mu je objavo prispevka prepovedala odgovorna urednica informativnega programa Manica Ambrožič. Sledile so burne reakcije na družbenih omrežjih. To je prepričalo Ambrožičevo, da je po pritisku javnosti objavila intervju s Selo v enem izmed prispevkov na spletni strani javnega medija.

 

Manica Ambrožič prekršila osnove “fair playa” v poročanju konflikta med Izraelom in Palestino
Bizarnosti pa s tem še ni konca. V preteklosti je Manica Ambrožič nastopila v odmevnem javnem nastopu, kjer je govorila o medijski svobodi ter da je javni servis neodvisen in pluralen. Žal je zadnja poteza Ambrožičeve pokazala, da osnovnemu “fair playu” v vlogi odgovorne urednice ni kos. Vsak izmed nas ima svoja ideološka prepričanja. A prav zaposleni na RTV Slovenija bi morali svoja lastna politična prepričanja potisniti v kot in poskrbeti, da v vsakem njihovem prispevku dobi več vpletenih strani enako minutažo.

To je ključna napaka Ambrožičeve, ki si jo je privoščila. Zaradi lastnih propalestinskih stališč je zanemarila drugo stran in ji odrekla pravico, da pove svoj del zgodbe. To si lahko privošči več kot 2500 zasebnih medijev v državi, ne pa odgovorna urednica informativnega programa javnega nacionalnega medija. Ne pozabite, preko električnih priključkov jim vsako leto namenite 100 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja.

Sedaj hoče afero Ambrožičeva skriti na način, da se skrije za podporo celotnega novinarskega kolektiva. Pri tem naj bi ji pomagal po poročanju medija Požareport eden izmed osrednjih novinarjev na RTV Slovenija Grega Drnovšek, a je Drnovšek odločno zanikal zbiranje podpisov v svojem šaljivem zapisu na Faceboku.  Za preverjanje informacije smo poslali tudi vprašanje na RTV Slovenija. Njihov odgovor še čakamo.

 

 

Zadnje novice

Sorodne vsebine