Piše: Moja Dolenjska
Slovenijo se te dni preplavili plakati z domoljubnim verzom slovenskega pesnika Simona Gregorčiča, katerih naročnik je znani podjetnik Aleš Štrancar. Vsebina pa je močno razburila leve medije, ki Štrancarju očitajo celo širjenje sovražnega govora.
“Pod streho našo tuji rod naj gost nam bo, a ne gospod”, se glasi verz slovenskega pesnika Simona Gregorčiča, ki je očitno zelo zmotil nekatere levičarske portale, predvsem 24ur. Na portalu so namreč plakatom posredno preko mnenja domnevnega strokovnjaka za marketing Aljoše Bagole, kot edinega in očitno s točno določenim namenom izbranega sogovornika, očitali razdvojevanje in širjenje nestrpnosti. Bagola je plakatom očital tudi uperjanje prsta v druge, ob čemer so na 24ur dodali, da je pri tem še bolj zaskrbljujoče to, “da dovoljenje za to dobimo kar tako, mimogrede, servirano na 12 kvadratnih metrov veliki oglasni deski”.
Kako naj bi verz velikega slovenskega pesnika, ki ima že na prvi pogled miroljubno, predvsem pa dobrohotno svetovalno sporočilo, širil sovražni govor, sicer ob tem niso pojasnili.
Štrancar je sicer za N1 pojasnil, da s plakati izpolnjuje “obljubo, ki sem jo dal kolegu, ki je veliko časa prebil v tujini”. “Ko je umrl, je del svoje zapuščine namenil za določene aktivnosti. Del tega so tudi plakati ter njihove vsebine. Vse ostalo je zaupno, za kar sem dal svojo besedo!” je dejal.