Piše: Moja Dolenjska
“Za vse, ki čakate v dolgih kolonah na slovenskih cestah. Še huje bo, kajti to ni slučajno. Preberite. Načrtovali in napovedali so to v Golobovi vladi. Vsako leto zamud pri infrastrukturi se pozna desetletja.”
Tako je na omrežju X ob fotografijah številnih zastojev na slovenskih cestah zapisal Janez Janša, predsednik Slovenske demokratske stranke.
Takšno je stanje v Sloveniji, kjer je tranzicijska vlada pod taktirko levičarskih nevladnih organizacij zaustavila večino projektov izgradnje hitrih in ostalih cest ter obvoznic. Kar še niso, pa gre po polžje. Stojijo tudi projekti 3. razvojna os Novo mesto s predorom pod Gorjanci – Bela krajina z obvoznico v Novem mestu, 3.a razvojna os (Škofljica – Kočevje) itd.
Na Hrvaškem: Širitev zagrebške obvoznice in tretji vozni pas proti Bosiljevu
Povsem drugače pa je na Hrvaškem, kar dokazuje, kako pomembno je, kdo vodi posamezno državo. Oleg Butković, hrvaški minister za promet in infrastrukturo, je te dni za hrvaško TV (HTV) povedal: “Pripravljamo tretji vozni pas proti Karlovcu oziroma Bosiljevu in tretji vozni pas na zagrebški obvoznici. To sta dva projekta v napredni fazi pripravljenosti, ko govorimo o projektni dokumentaciji.”
Pojasnil je, da največja gneča na vrhuncu turistične sezone nastaja prav na tem delu avtoceste proti jadranski obali, ter ocenil, da bi vsa dovoljenja za izvedbo projekta lahko pridobili čez eno leto ali leto in pol.
Povedal je še, bodo letos odprli tudi drugo cev predora Učka in avtocesto proti Sisku. Celotni istrski ipsilon, to je še odsek med Učko in Reko, bodo končali do leta 2026.
Hrvaška je tudi izredno učinkovita pri črpanju evropskih sredstev. Slovenija je tu pod zdajšnjo vlado povsem pokleknila. Vendar o tem drugič.
Je pa slovenska vlada izredno “učinkovita” pri napajanju levičarskih nevladnikov in oskrbi nezakonitih migrantov, kjer načrtuje celo nov davek za to oskrbo. Narobe svet!