8.8 C
Ljubljana
sreda, 18 decembra, 2024

(TRIBUNA) Izgubljena vojna za šolstvo

Piše: mag. Tadej Ian, politolog, družboslovec in publicist

Otroci so najbolj občutljiva in za različne vplive dovzetna človeška bitja. Zato je pomembno, da jih v družinskem in šolskem okolju vzgajajo ustrezno. Če ni tako, se otroci deformirajo. V prispevku govorimo o tem, da so šole na Zahodu dandanes pod velikim vplivom levičarjev, kar je za otroke škodljivo, včasih celo uničujoče. Povemo, kaj bi morali otroke učiti v šolah.

Strategija politične levice v zadnjega pol stoletja je, da se politični boj z desnico dobi v šolah z vplivanjem na otroke. Kar je bilo na začetku vplivanje, se je kasneje spreobrnilo v indoktrinacijo. Ne govorimo samo o Sloveniji, kjer so šole na vseh ravneh zaradi odsotnosti lustracije po padcu državnega socializma tako ali tako okupirali levičarji in jih preželi z vse bolj radikalno levo ideologijo. Govorimo o celotnem Zahodu, o Evropi, ZDA itd. Levičarji so vojno za šolstvo prepričljivo dobili. Zelo verjetno je, da bodo prav zato dobili tudi vojno, katere namen je politično in ideološko izkoreninjenje desnice ter – zdaj ko radikalna levica vse bolj nadvladuje zmerno levico – tudi uničenje zahodnih tradicij in s tem konec Zahoda, kot ga poznamo, bolje rečeno, kot smo ga poznali, saj danes Zahod ni več to, kar je nekoč bil, to je ponosni, odločni in trdni voditelj svetovnega napredka in žarek upanja za bolj humano in napredno prihodnost celotnega človeštva. Radikalni levicai je prav z indoktrinacijo v šolstvu uspelo mlade Zahodnjake prevladujoče spremeniti v psihično labilne ljudi z vprašljivim mentalnim zdravjem, prežete in zmedene s skrajnimi levičarskimi ideologijami, ter polne negotovosti in s pomanjkanjem (kakršnihkoli) trdnih vrednot in razumevanja svojega osebnega položaja v svetu in smisla življenja.

Vojno za šolstvo je dobila levica

Levica ni le dobila vojne za šolstvo, pač pa je desnico v šolah posekala do gležnjev. V zadnjega pol stoletja desnica na Zahodu ni razumela, da je treba otroke pred levičarji in še posebej radikalnimi levičarji zavarovati. Desničarji so mislili, da je leva orientacija mladih normalna, ker eksperimentirajo, preizkušajo nove stvari in poskušajo biti kreativni. V skladu s tem prepričanjem naj bi se mladi v zrelih letih obrnili k desnici ali vsaj postali sredinski. Zgodovina je dokazala, da gre pri tem »scenariju« za zablodo. To bi morda držalo v primeru, če si levičarji že od hipijevskega gibanja v 60. letih prejšnjega stoletja ne bi sistematično prizadevali za prevlado v šolah. Še posebej so mlade s svojimi norimi ideologijami naskočili na univerzah. Indoktrinirani mladi so indoktrinirali nove generacije z vzgojo doma in nekateri tudi z nadaljnjo indoktrinacijo na šolah kot učitelji in profesorji. Desnica je medtem spala in se s šolstvom ni ukvarjala. Zdaj, ko je desnica popolnoma budna, pa je absolutno prepozno, da bi izid vojne za šolstvo preobrnila v svoj prid. Poskus odgovora desnice na levičarsko okupacijo šolstva v zadnjih petdesetih letih je podoben temu, kot da bi država, ki jo je napadel in v celoti okupiral tuji agresor – torej že po koncu vojne –, začela zbirati vojsko, da bi na meji ustavila agresorja. Ali pa tista zgodba o počasi kuhani žabi …

Ključno je, da se v šolah zato spoštuje in vzbuja ljubezen do lastne nacionalne države, v našem primeru Slovenije.

Desnica se danes sooča s situacijo, ko ugotavlja, da so mladi volivci –stari manj kot 35 let – ne le skoraj izključno vsaj zmerno levo usmerjeni, pač vse bolj radikalno levi. To se vidi tako v Sloveniji, kjer mladi prisegajo na reciklirane in zelo slabo zamaskirane komunistične in druge radikalno leve ideologije iz prejšnjega stoletja, kot v ZDA in drugje na Zahodu, kjer so mladi vse bolj obsedeni s prebujensko ideologijo, katere paket vključuje različne norosti oz. neumnosti, kot so bela krivda, radikalni feminizem, obsedenost z ideologijo LGBT+, in prav tako z recikliranimi socialističnimi ideologijami, ki jih levi radikalni politični aktivisti vlečejo s smetišča zgodovine in predstavljajo kot nekaj povsem novega in fantastičnega. In za vse to je krivo polstoletno popuščanje in dopuščanje levim aktivistom, da so s svojimi toksičnimi idejami trajno okužili šole in indoktrinirali mlade z izkoriščanjem njihove nedolžnosti in naivnosti. Namesto da bi desnica otrokom v šolah ponudila zdravo alternativo, je lahkomiselno spala.

Kaj bi morali učiti otroke v šolah

V zahodnih javnih šolah otrokom ne privzgajajo več vrednot, ker so naše šole pod vplivom zmernih oz. radikalnih levičarjev. Marsikje otrokom tiho ali pa glasno privzgajajo »nevrednote«, kar pomeni, da jih prežemajo z dvomom o vseh institucijah in tradiciji, kar je tipičen način delovanja zahodnih radikalnih levičarskih političnih aktivistov. Če v šolah učitelji ne verjamejo v nič in otrokom ne predajajo ustreznih vrednot ali jih celo učijo, naj ignorirajo oz. celo prezirajo lastno državo, bodo imeli otroci težave postati samostojne individualne osebnosti. Narobe je, da šole spodbujajo ideologijo LGBT+ in podobno, ker gre tu za tribalistične identitete, ki razdvajajo ljudi – v tem primeru otroke –, namesto da bi jih združevali. Če je v šolah vse narobe, bo prej ali slej vse narobe tudi v družbi. Šole so namreč mikrokozmos družbe.

Vrednote, ki jih je treba privzgojiti otrokom, so prevzemanje osebne odgovornosti, zavračanje tega, da se imajo otroci za žrtve, kar je osnova prebujenske indoktrinacije. Otrokom je treba privzgojiti občutek dolžnosti do drugih in posvojitev ideje o žrtvovanju samega sebe za to, da se izboljša položaj skupnosti. Otroke je treba učiti, naj bodo prijazni do drugih, ljubijo svojo domovino in naj bodo hvaležni za to, kar imajo, četudi imajo malo. Otrokom je treba povedati, da se morajo zavedati, da imamo ne glede na to, kako pogosto jim nekdo reče, da so zatirani in da je sistem usmerjen proti njim, v družbi vzvode, s pomočjo katerih lahko napredujejo in si izboljšajo položaj. Vedno je mogoče premagati ovire z naporom in s trdim delom, vztrajnostjo in vzdržljivostjo. V naši kulturi je treba otrokom povedati, da je prav, da so hvaležni za pravno državo. Treba je spodbujati tradicijo »poštene igre« in ravnanje s sočlovekom na tak način, kot bi želeli, da se ravna z nami. Otrokom je treba prebujati vero in spoštovanje v institucije, ki so se preizkusile v času, kot so sekularna država, demokracija in tržno gospodarstvo. Ključno je, da se v šolah zato spoštuje in vzbuja ljubezen do lastne nacionalne države, v našem primeru Slovenije.

Tribalizem vodi v to, da se otroci identificirajo kot žrtve, raznolike socialne manjšine, kar jim onemogoča možnost uspeha v življenju, ker žrtev po definiciji ni in ne more biti uspešna. Tak otrok bo v življenju nesrečen. Če imajo otroci svobodo in prepričanje, da lahko dosežejo, karkoli hočejo, lahko v življenju uspejo. Če pa so zavistni in jezni, ne morejo izkusiti lepote življenja. Izpolnjeno življenje pomeni, da ima človek smisel življenja, ki ga zasleduje, in da pomaga sočloveku. Smisel življenja ni kopičenje dobrin in imeti več kot sosed ali delati revolucijo. Smisel življenja se je učiti, učiti druge in presegati tisto, za kar se misli, da ni mogoče preseči. Smisel življenja je pot in ne cilj.

Kako rešiti sedanjo katastrofalno situacijo v šolah Zahoda (in Slovenije)? Najverjetneje ne bo šlo več brez streznitve s pomočjo šoka. Ko bodo mladi spoznali, da so jih v šolah z indoktrinacijo v levo zavajali in jim z napačnim pristopom zmanjševali možnost uspeha in sreče v življenju, ko bodo videli, da utopične leve ideologije ne delujejo, se bodo streznili. In potem bodo pravilno vzgajali in učili svoje otroke in spet se bodo rojevale generacije pametnih, treznih in preudarnih ljudi. Ampak ta šok, ki bo prišel, bo rušilen in ga bo najprej treba previhariti.

 

 

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine