Piše: Vida Kocjan
Imena gradbenih baronov se v Sloveniji postopoma spreminjajo, za nekatere, kot sta bila na primer Janez Zemljarič ali Ivan Zidar, je namreč čas prinesel svoje. Nekateri, kot je Hilda Tovšak, pa so se bili primorani umakniti.
Med novodobni gradbenimi tajkuni so zdaj uveljavljeni drugi, priključujejo se jim tudi novi. Med že uveljavljenimi novodobnimi so Stojan Petrič, lastnik skupine Kolektor, ki ima v lasti tudi Časopisno hišo Delo, in Blaž Miklavčič, lastnik in direktor podjetja GH Holding, nekdaj pa generalni direktor Slovenskih železnic. Posredno se jim pridružuje Dušan Šešok, lastnik podjetja Iskra. Vsi skupaj pa so v tej vladi nemočni brez Alenke Bratušek, ministrice za infrastrukturo, ki velja za »kraljico aneksov«, tj. podpisanih dodatkov k osnovnim pogodbam za infrastrukturne projekte. Po tem je slovela še pred časom, koliko aneksov je podpisala v času zdajšnje vladne koalicije (Gibanje Svoboda, SD in Levica) in predvsem katere, pa z ministrstva za infrastrukturo za Demokracijo do oddaje tega prispevka v tisk niso odgovorili. Pojdimo po vrsti.
Investicija, preplačana za več kot 22 milijonov evrov
V državi smo se v preteklih dneh in tednih veliko ukvarjali s škandaloznim nakupom stavbe na Litijski v Ljubljani, ki jo je ministrica Dominika Švarc Pipan v soglasju in sodelovanju vlade ter njenega predsednika Roberta Goloba, preplačala za okoli 6 milijonov evrov. Hkrati pa so se na ministrstvu za infrastrukturo pod vodstvom Alenke Bratušek, osebe, ki se je v preteklosti že izkazala kot finančno nekompetentna, dogajale neverjetne stvari. Vendar pa o tem slovenski mediji v službi vladajoče koalicije domala ne poročajo, davkoplačevalski milijoni evrov pa letijo na vse konce in kraje. Z denarjem počnejo kot »svinja z mehom«, bi rekli na podeželju jugovzhodne Slovenije.
Eden večjih škandalov Golobove vlade, iz vrst katere prihaja tudi Bratuškova, je graditev železniške postaje v Novi Gorici. Državna direkcija za infrastrukturo, ki spada pod okrilje ministrstva za infrastrukturo, ki ga vodi Bratuškova, je razpis zanjo objavila konec junija 2023. Iskali so izvajalca za obnovo postajne zgradbe, zamenjavo tirov in varnostnih naprav, graditev podhoda in peronov, novo transformatorsko postajo in druge objekte.
Celoten članek si lahko preberete v tiskani izdaji Demokracije!
Tednik Demokracija – pravica vedeti več!