3.9 C
Ljubljana
nedelja, 17 novembra, 2024

Se je Bandelli znašel v finančni stiski? Prodaja namreč svojega porscheja

Piše: Andrej Žitnik (Nova24tv.si)

Propadli politik Marko Bandelli od pred nedavnega ni več brezposeln. Finančna stiska pa očitno traja, saj smo zasledili, da prodaja svojega zloglasnega belega Porscheja 911 turbo cabriolet iz leta 2008. Za njega želi kar 89 tisoč zelencev.

Bandellija nikoli ni bilo sram širokoustenja s svojim premoženjem, kar je za zapriseženega predstavnika političnih egalitaristov sicer tipično, a vendarle ironično. Večkrat se je v Državni zbor pripeljal z belim Porschejem, ki ga zdaj očitno prodaja. Zanimivo pa je, da je bil eden izmed 37 nekdanjih poslancev, ki po neizvolitvi v državni zbor prejemajo 80-odstotno nadomestilo poslanske plače. Kljub temu, da je lastnik betonarne, je trdil, da ne more dobiti nove službe, zato bi raje prejemal nadomestek iz davkoplačevalskega denarja.

Od 1.septembra se je nato vendarle zaposlil, zadnje nadomestilo pa je dobil za avgusta in sicer 3.347,72 evra bruto. Očitno pa ga novi delodajalec – ne vemo ali gre za družinsko betonarno ali ne – ne plačuje tako dobro, saj Bandelli zdaj prodaja svojega ljubega belega Porscheja 911 za katerega se je že pred časom hvalil, da zdaj dobi zanj 3-krat več kot takrat, ko ga je kupil.

Foto: zajem zaslona

Zdaj bi ga rad prodal za vrtoglavih 89.000 evrov. Če mu ni ravno zmanjkalo denarja iz betonarne za hranjenje 3.6 litrskega turbobencinca (premium gorivo je obvezno!) in ne čaka, da ga Golob zaposli na kakšnem uradu za preganjanje dolgčasa, potem je po ceni sodeč videti, da želi Bandelli ujeti val hudih povišic cen rabljenih vozil, katerega bo najbrž konec leta 2023.

A v svetu Porschejev obstajajo določene zakonitosti. Ena je ta, da so Coupe različice bolj dragocene od kabrioletov, druga pa je ta, da nihče ne mara modelov 996 in 997 (Bandellijev je 997), saj veljata za “pankrta” serije 911. Še ena pa, da se modeli Turbo kupujejo takrat, ko imate na bančnem računu še enkrat toliko za kolikor ste ga kupili, saj ima dele, ki so povsem nekompatibilnimi z običajnimi “ljudskimi” modeli 911. Tako so le zavorne obloge kar trikrat dražje od običajnega modela, amortizerji 5-krat itd. Zato modeli Turbo niso ravno priljubljeni na trgu rabljenih vozil, saj si tisti, ki si jih lahko privoščijo kupijo nove in jih potem obdržijo za vedno. Delovno ljudstvo, ki kupuje 911 ponavadi kupi model Carrera 2, ki ni za vzdrževanje nič dražji kot kak Volkswagen.

Po naši laični oceni bo treba menjati amortizerje na levi strani (foto: Avtonet)

Očitno so nekdanjega poslanca Bandellija naplahtali, da bo kupil avto kot investicijo in ga nato drago prodal, a kupil je izredno nesrečen model. Kratko iskanje na nemških domačih straneh rabljenih vozil razkrije, da je tak model vreden komaj kaj več kot 60 tisočakov. Če pa že imate 89.000 evrov, ki se vam jih je nabralo iz povišice pokojnine ali pa energetskega dodatka, pa brž pokličite nekdanjega poslanca in si zagotovite testno vožnjo. Poklicali smo tudi mi, pa se ni nihče oglasil. Marko očitno trdo dela. Kakšno je stanje rdečega usnja, v tem trenutku ne vemo. Verjamemo pa, da je kar nekaj takšnih, ki bi dali 89 tisočakov že iz hvaležnosti, da jim njegovih modrosti ni več treba poslušati v Državnem zboru.

Diši po novem? Najbrž ne. (foto: Avtonet)

Srečni novi lastnik se bo lahko še letos ponosno pripeljal v Dražgoše z belim stuttgartskim lepotcem. A nam ni lepo v socializmu? Vsaj nekaterim.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine