Mačeto, Štopselj, Ceferlin in Gres,
z njimi Meznar dramska so skupina,
ki ji ljuba res je zgodovina,
da posegli vanjo so in čez.
Vseh je pet iz prvega razreda
na elitni šoli brez dileme,
vsi delilci iste so adreme,
tudi, ko na odru so, seveda.
Jim Mačeto je za režiserja,
scenarist v tej drami pač odpade,
saj scenarij znan vnaprej je, ja de,
potrebujejo samo pozerja.
Gres in Ceferlin sta v glavni vlogi,
Štopselj, Meznar sta bolj za statista,
igra pa je vsakič ena ista,
na veliki se odvija nogi.
Poteptajo na začetku cvetje,
ker dejanje prvo je teptanje,
in nato nedolžnosti igranje,
češ to dramsko je samo početje.
Poteptajo ko še pol mravljišča,
gnezda ko razdirajo družinska,
ptičja kajpak, igra je skupinska,
takšne so zahteve prizorišča.
Povprašali najprej smo Mačeta,
za njim Štopslja in še Ceferlina,
ali se v tej drami vsemu kima,
ali ni normalnost s tem načeta.
Igra ta Škandal se imenuje,
Meznar in pa Gres odgovor data,
zraven par gredic še poteptata,
s tem da se pravica zaznamuje.
Razdejano je vse prizorišče,
kot bi šli se Nemce, partizane,
to povejo za gledalce zbrane:
»Revolucionarno smo sodišče«.