Piše: C.R.
Javna agencija SPIRIT Slovenija letos že petič po vrsti organizira skupinsko sejemsko predstavitev slovenskih podjetij na sejmu Arab Health 2022, ki se v ponedeljek prične v Dubaju v Združenih arabskih emiratih. Dogodek, na katerem se bo na slovenskem razstavnem prostoru predstavljajo 13 slovenskih podjetij, velja za največji specializirani sejem medicinske opreme in pripomočkov, zdravil, zdravstvene oskrbe in storitev na arabskem polotoku.
Arab Health, sejem s skoraj pol stoletja dolgo tradicijo, predstavlja vodilno poslovno platformo zdravstvene oskrbe in nege na Bližnjem Vzhodu, njegov poglavitni namen pa je povezovanje proizvajalcev in ponudnikov zdravstvenih storitev z zdravstvenimi klinikami, dobavitelji in distributerji v tej regiji. Letošnji sejem, ki se vrača kot skupni dogodek za zdravstveno in laboratorijsko industrijo, naj bi privabil več kot 3590 razstavljavcev iz 62 držav z vsega sveta. Rdeča nit letošnjega sejma bo »Združeni v poslu gremo naprej,« med osrednjimi temami pa bodo podobno kot lani inovativni izdelki in rešitve v tej panogi, izzivi za prihodnost in vloga digitalne transformacije v zdravstveni oskrbi, veliko pozornosti pa bo letos posvečene tudi trajnostnemu razvoju same panoge. Kot pravijo organizatorji, je svetovna zdravstvena industrija skozi celotno pandemijo pokazala svojo odpornost in je še naprej gonilna sila svetovnega okrevanja.
Pod okriljem SPIRIT Slovenija se med 24. in 27. januarjem 2022 na skupnem razstavnem prostoru velikosti 180 m2 predstavilo trinajst slovenskih podjetij,: Caretronic, d. o. o., DAGRI inženiring, d. o. o., Essentia Pura, d. o. o., Iskra Medical d. o. o., Koval, d. o. o., Mediblink, d. o. o., Mediline, d. o. o., Mesi, d. o. o., Opikar, klimatizacija in čisti prostori, d. o. o., Prevent&Deloza, d. o. o., TIK, d. o. o., UVC Solutions, d. o. o. in VPD Bled, d. o. o. Slovenski razstavljavci udeležbo na sejmu vidijo kot dobro priložnost za predstavitev svojih izdelkov in storitev, navezovanje poslovnih stikov s potencialnimi poslovnimi partnerji, obenem pa kot možnost pregleda najnovejših izdelkov in inovativnih tehnologij s področja zdravstvene oskrbe in trendov na tem področju.
Celotna predstavitev slovenskih podjetij na sejmu Arab Health bo potekala pod sloganom komunikacijske kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini Green. Creative. Smart. Kampanja izpostavlja ključne konkurenčne prednosti Slovenije na nišnih področjih zelenega in krožnega gospodarstva, sodobnih okoljskih tehnologij, mobilnosti, digitalizacije in drugih visokih tehnologij, razvoja in raziskav, znanosti ter kreativne industrije. SPIRIT Slovenija pa bo na razstavnem prostoru obiskovalce vabil tudi na slovenski nacionalni paviljon na svetovni razstavi Expo, ki poteka v Dubaju.
Sicer pa se bo med 25. in 29. januarjem 2022 v Dubaju mudila tudi 15 članska delegacija slovenskih podjetij s področja zdravja in medicine. V tem času namreč na svetovni razstavi Expo 2020 poteka tematski sklop Zdravje in dobro počutje, zato bo na slovenskem nacionalnem paviljonu organiziran mednarodni poslovni forum na temo inovativnih rešitev s področja personalizirane medicine, delegacija pa bo med drugim obiskala tudi sejem Arab Health.
V želji, da bi slovenskim podjetjem olajšala iskanje novih poslovnih partnerjev in poslovnih priložnosti je agencija za promocijo tudi letos pripravila tudi promocijsko brošuro vseh udeleženih podjetij na sejmu Arab Health Slovenia Health & Medicine