Piše: Frančiška Franca Buttolo
Sinoči smo na Planet tv poslušali neko znano – hudo volčjo – intelektualko iz Maribora, ki je modrovala, zakaj v Sloveniji toliko ljudi ne jemlje resno vladnih ukrepov proti epidemiji.
Zanimivo je bilo, da se gospa ni opirala na protizakonitost oziroma na nezakonitost teh ukrepov, kot je značilno za večino komunističnih novinarjev – s svojimi samostojnimi podjetji pri nacionalnih medijskih jaslih – temveč je postavila v ospredje upora proti solidarnosti v epidemiji predvsem zaostalost prebivalstva.
Tukajšnji ljudje smo nekakšni podalpski domorodci, po zaostalosti, kot sem razumela, še daleč od tega da bi bili narod. Ves odpor do zdravstvenih ukrepov izvira iz popolne zarukanosti pretežno kmečkega prebivalstva, daleč od razvitih narodov in držav, ki upoštevajo nujno solidarnost širše družbe, ne le domačijske skupnosti. In tako naprej…
Spoštovana gospa volčja “Slovenčka” niti slovenskemu narodu niti slovenski državi ne priznava družbene nujno potrebne zrelosti za delovanje kot delujejo sodobne samostojne družbe. Kar pa zadeva slovensko duhovno, kulturno, politično in še vso drugo dediščino – na najvišji evropski civilizacijski ravni – je gospa volčja “Slovenčka” niti ne omeni. Prav arogantno jo zamolči, da bi do skrajnosti poudarila zelo, zelo nujno potrebo po preobrazbi zaostalih podalpskih domorodcev v moderno, multikulturno – globalistično odgovorno – in solidarno družbo.
In kdo se zdi gospe volčji “Slovenčki” najbolj primeren za takšno prevzgojo tukajšnjega prebivalstva? Ni povedala. Ampak številni pred ekrani, ki poznajo njeno davno komunistično nevladno propagiranje mirovništva na Havajih, so pomislili, da bi bil za takšno delo po njenem verjetno najprimernejši kdo od tistih vzgojiteljev, ki bi ji, njej osebno največ plačal – kdo, ki je podoben Sorosu, ali pa kar on sam.
Bo za uresničitev teh “Slovenčkinih” volčjih pobožnih želja, čeprav je ateistka, poskrbela gospa Fajonova iz koalicija KUL? Seveda, če se ji bo nasmehnila sreča na prihodnjih volitvah.
—
Frančiška Franca Buttolo