Zdi se, da krščanska kultura v 21. stoletju zaradi ogromno različnih razlogov žal bledi, pika na i pa je zagotovo to, da beseda “kristjan” v času politične korektnosti in predominantnega liberalizma postaja neprimerna vsebina. Tudi pri nas smo bili že priča umiku krščanskih simbolov iz določenih prehrambenih produktov, grafitih na stenah, ki ustrahujejo kristjane, skrunjenju krščanskih simbolov s strani migrantov, ki prihajajo iz muslimanskih držav. Tudi na Bližnjem vzhodu se s strani muslimanov vsakodnevno dogajajo umori in napadi na tistih malo število kristjanov, kot jih je, a to mediji (namenoma) spregledajo. Paradkos pa je, da se spodnja zgodba ne dogaja v muslimanski državi, ampak krščanski. Pred kratkim je namreč ustanovitelj skupine „Krščanski veterani“ poskušal za svojo organizacijo naložiti oglas na YouTube, a je kmalu ugotovil, da to ne bo mogoče. S strani YouTuba so mu namreč sporočili, da beseda „kristjan“ ni sprejemljiva v skladu z njihovim pravilnikom.
Chad Robichaux, ustanovitelj fundacije “Mogočni hrasti”, dobrodelne organizacije, ki pomaga vojnim veteranom s post travmatskim stresom, je na svojem Twiter profilu objavil dokaz, da je bil oglas zavrnjen le zaradi besede, ki jo je želel uporabiti. Na to se je odzval tudi YouTube, ki je zapisal: “Vemo, da so verska prepričanja osebna, zato oglaševalcem ne dovolimo, da bi vplivali na druge uporabnike na podlagi vere”.
Že samo dejstvo, da cenzurirajo in ne dovolijo, da bi se širilo kar koli ima vezo s krščanstvom, je sporno, še bolj pa žalosti, kaj je Robichaux nato razkril na podlagi eksperimenta. Namreč, da je njihova izjava, da je to v skladu z njihovim pravilnikom, napačna in namerno zavajajoča, saj je zadevo preveril in je naredil enak oglas, le da je vpisal ključno besedo “musliman”, katere pa YouTube ni zavrnil.
Več si lahko preberete TUKAJ.