Za nesposobno ministrico je ideološki boj pomembnejši od propadajoče infrastrukture

  • Napisal  Samo Samec/Nova24TV
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Foto: Ministrstvo za infrastrukturo Foto: Ministrstvo za infrastrukturo

Nekaj gnilega se dogaja v deželi Slovenski, bi lahko na kratko povzeli znameniti Sheaksperov citat iz njegovega Hamleta. Tokrat je ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek v soboto nastopila kot osrednja govornica na še v eni izmed partizanskih epopej, ki so se dogajala v času 2. svetovne vojne.

Toda, kakšno povezavo ima partizanski boj in ministrstvo za infrastrukturo? Ali so partizani zaslužni za kakšen gradbeni projekt v v času 2. svetovne vojne? Ne, raje so podirali in požigali. “Jebem ti život. Prometno kolabirana država, na Ministrstvu za infrastrukturo pa o bitki iz 2. sv.v., že jutri pa ministrica z ekipo zbira podpise za referendum o financiranju zasebnih šol. A sm js čudn, al nas nekdo rejpa v glavo?!?“, se glasi jezen odziv enega izmed državljanov na Twitterju. Projekti kot so 2. tir, Karavanški predor, tretja razvojna os in številni drugi so še vedno le mrtva črka na papirju.

Partizanske proslave so se v zadnjih letih spremenile v napenjanje  levičarskega ega in na novo pisanje zgodovine o drugi svetovni vojni in narodnoosvobodilnem boju, ki se je dogajal na slovenskih tleh. Tokrat je na osrednji partizanski proslavi na Čreti nastopila infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek. Za presenečenje je poskrbelo prav njeno osrednjo ministrstvo, ki je delilo preko twiterja sledeče obvestilo za javnost: “Na Čreti in v drugih spopadih so partizani premagali veliko večje skupine sovražnika. S tem so pokazali in dokazali, da sta za uspeh predvsem pomembni srčnost in predanost,” je na proslavi NOB na Čreti med drugim povedala slavnostna govorka ministrica @mzs rs @ABratusek. ” Sporočilo je že sprožilo jezne odzive slovenske javnosti, kolikor imajo skupnega partizanski boji in ministrstvo za infrastrukturo? Ali so partizani zgradili kilometre novih cestnih povezav, železniških tirov in ostale infrastrukture v času 2. svetovne vojne? Kolikor nas spomin ne vara, so raje požigali in podirali. Številne požgane ter oropane slovenske vasi in gradovi bodo večen opomin na njihova grozodejstva.

“Jebem ti život. Prometno kolabirana država, na Ministrstvu za infrastrukturo pa o bitki iz 2. sv.v., že jutri pa ministrica z ekipo zbira podpise za referendum o financiranju zasebnih šol. A sm js čudn, al nas nekdo rejpa v glavo?!?”, pa je le eno izmed sporočil jeznih državljanov, ki so se odzvali na nastop infrastrukturne ministrice Alenke Bratušek, po novem tudi veliko strokovnjakinje za kadrovanje v energetski podjetjih. Njeno ministrstvo, ki je odgovorno za infrastrukturo v celotni Sloveniji, pa se ukvarja malo s partizanskimi boji, ki večino današnje mlade populacije sploh ne zanima, saj jih zanima le, kako na krutem slovenskem trgu delovne sile čim prej dobiti službo. Vendar s tem se populizem Bratuškove ne preneha.

Namesto svojega dela se bo ukvarjala z zbiranjem peticije za financiranje zasebnih šol, kjer je Ustavno sodišče jasno odločilo, po kakšnih kriterijih se morajo financirati le-te šole. Vendar je Bratuškova zavohala novo politično nišo za razkroj slovenske javnosti in skupaj s svojo zvesto politično prijateljico Mašo Kociper zbira podpise za svojo nepotrebno peticijo, ki ne koristi nikomur. Medtem ko se Alenka Bratušek veselo slika ob otvoritvah slovenskih krožnih krožišč, je nad njenima glavnima projektoma vedno več temnih oblakov. Projekta 2.tir in Karavanški predor sta še vedno bolj mrtva črka na papirju, saj se Bratuškova s svojo skupino zvestih njenih podložnikov ukvarja in tuhta, kako zagotoviti ta posel “našim”, kot je gradbenemu baronu Stojanu Petriču.

Za Bratuškovo pravi infrastrukturni problemi ne obstajajo – le ideološki in denarni
Zraven Karavanškega predora in 2.tira je to le nekaj težav in zablod, ki se dogajajo na področju infrastrukture. Koroška je od Slovenije odrezana že več kot stoletje in kot kaže bo še nekaj časa tako ostalo. Zelo tih projekt, ki je zelo oddaljen od zanimanja od slovenske javnosti je tudi projekt železniška proga med Maribor in Šentiljem, ki je po nekateri ocenah vreden približno 100 milijonov evrov. Ceste na slovenskem podeželju so v katastrofalnem stanju, a ministrico to ne zanima.

Veliko slovenskih državljanov je v poletnih mesecih pogosto slabe volje, ko spremljajo vsakoletno popravljanje slovenskih avtocest delavcev DARS-a. Železniška nesreča v Hrastovljah zaradi slabo vzdrževanih železniških tirov bi skoraj povzročila kolaps rižanskega vodovoda in oskrbo z vodo slovenskih prebivalcev na Primorskem. Vendar za Alenko Bratušek to niso težave, ki bi zadevale večino državljanov v Sloveniji. Veliko bolj je pomembno, kdo je predsednik uprave in nadzornik v SODU, kako zagotoviti našim vse najbolj odmevne posle slovenske infrastrukturne projekte.

Veliko bolj pomembno je zganjati medijsko gonjo proti slovenskim zasebnim šolam, saj bi uveljavitev odločbe Ustavnega sodišča stala slovenske državljane le dobrih 300 tisoč evrov. Samo vrednost odpisa dolgov njenemu bivšemu strankarskemu “tovarišu” Zoranu Jankoviću bi slovensko zasebno šolstvo se financiralo naslednjih 150 let! Res je nekaj gnilega v deželi Sloveniji.

Samo Samec/Nova24TV

nazaj na vrh