Pipistrel je začel sprejemati naročila za novo linijo električnih tovornih letal z navpičnim poletanjem - Nuuva Izpostavljeno

Pipistrel Nuuva V300-V20 - Airport Tarmac C Pipistrel Nuuva V300-V20 - Airport Tarmac C

Pipistrel, pionir certificiranega električnega letalstva, predstavlja Nuuvo V300 kot vodilni model serije brezpilotnih letalnikov Nuuva. To edinstveno letalo uresničuje našo vizijo spremeniti zračni prevoz tovora s komercializacijo uporabe električnih letal z navpičnim vzletom in pristankom - eVTOL. Zelo prilagodljivo avtonomno letalo lahko prevaža do 460 kg tovora, je varčno, enostavno za upravljanje in nudi učinkovitost ter zanesljivost električnih pogonskih sklopov. Komercialna uporaba je predvidena za drugo polovico leta 2023.

 

Trenutno se dragoceni tovor dostavlja na številne lokacije po svetu s helikopterji, ki so odlična izbira za lebdenje na mestu, vendar veliko manj učinkoviti v ravnem letu, saj se za zagotavljanje potrebnega vzgona zanašajo samo na svoje rotorje. Njihova zapletena mehanika letenja zahteva tudi veliko število gibljivih delov, ki zahtevajo pogosto vzdrževanje in preglede, kar še poveča stroške obratovanja.

Linija produktov Nuuva združuje najboljša načela tako iz letalskega kot tudi helikopterskega načina zračnega prevoza tovora. Zmogljivost letenja eVTOL brez posadke mu omogoča, da doseže lokacije, ki jih nobeno letalo ne more, hkrati pa mu hibridna konfiguracija omogoča, da obratuje za majhen del stroškov letenja helikopterja na enakovredni misiji. Cilj Nuuve V300 s svojo preprostostjo, učinkovitostjo in samostojnostjo je operaterju zagotoviti 10krat bolj varčno delovanje.

Vrhunski novi model Nuuva V300 je revolucionarno avtonomno, brezpilotno zračno dostavno plovilo z navpičnim vzletom in pristankom (”electrical vertical take-off and landing” – eVTOL) velikega dosega in velike zmogljivosti za logistiko in zračno dostavo tovora. Deluje 10krat bolj ekonomično kot sodobni helikopterji, ne zahteva vzletno-pristajalnih stez in zagotavlja večjo varnost in zanesljivost z uporabo tipsko certificiranega električnega motorja. Priročnost manjše različice, modela Nuuva V20, omogoča tudi uporabo za končno dostavo.

Zanesljiv in enostaven za uporabo

Velik tovorni prostor sprejme do 3 europalete (EPAL), ki jih je mogoče enostavno naložiti z navadnim viličarjem. Nato Nuuva V300 popolnoma samostojno opravi polet po vnaprej programiranem načrtu leta, ki ga nadzira zelo zanesljiv digitalni sistem za nadzor leta. Neprekinjena komunikacija pa omogoča operaterju na tleh, ki z enostavnimi kliki miške upravlja vozilo, da ima končno odločitev v primeru sprememb ali prekinitve poleta.

Nuuva V300 vzleti in pristane z uporabo osmih neodvisnih baterijskih električnih motorjev Pipistrel E-811, ki so že certificirani. Celoten sistem je zaščiten z integriranim sistemom za samonadzor, ki opozori na morebitne okvare, še preden se pojavijo, kar poveča varnost in zanesljivost. Baterije Nuuve V300 lahko napolnite s preprosto priključitvijo na polnilno postajo SkyChargeTM , izdelek podjetij Pipistrel in Green Motion.

V ravnem letu letalo poganja zanesljiv in dobro preizkušen motor z notranjim zgorevanjem v zadnjem delu trupa, kar omogoča izredno varčno porabo goriva in nizke stroške vzdrževanja. Edinstvena dvokrilna konfiguracija letala z električnim nadzorom krmilnih površin povečuje aerodinamično učinkovitost in zmanjšuje površino potrebno za pristanek plovila, hkrati pa omogoča večjo fleksibilnost težišča letala in s tem manjšo zahtevano natančnost pri nakladanju tovora.

Prilagodljivost po nizki ceni

Nuuvo V300 je mogoče prilagoditi za širok spekter različnih misij. Za operaterje, katerim je pomembnejši daljši dolet, se lahko nosilnost vozila in sistemi razledenitve površin nadomestijo z gorivom, ki je bolj uporabno in pomeni sposobnost dostave 50kilogramskega tovora do 2500 km razdalje - vse to brez zmanjševanja sposobnosti navpičnega vzletanja in pristajanja na nadmorskih višinah vse do 2500 metrov. Na nižjih vzletnih višinah in s krajšim zahtevanim doletom se teža tovora lahko poveča na 460 kg, s čimer se preseže tako želena meja 1.000 lb (453 kg).

Nuuva V20, za zadnji kilometer dostave

Manjši brat iz družine Nuuva, model V20, ima enako strukturo in prednosti večjega V300, vendar je zasnovan kot lahko dostavno plovilo za končno dostavo z zmogljivostjo do 20 kg. Prve stranke bodo z njim lahko svoje pošiljke dostavile že leta 2021.

Vključite plovilo Nuuva v svojo poslovno dejavnost!

Pipistrel vabi potencialne stranke, operaterje in vlagatelje na pogovor o možnostih prilagoditve, nadaljnjem razvoju in možnostih nakupa. Če želite izvedeti več o rešitvah, ki jih ponuja Nuuva in o načinih, kako se lahko prilagodi vaši poslovni dejavnosti, obiščite www.pipistrelaircraft.com/aircraft/nuuva-v300/ in izpolnite kontaktni obrazec. Kmalu za tem vas bo kontaktiral predstavnik podjetja Pipistrel.

O Pipistrelu

Pipistrel je vodilni svetovni načrtovalec in proizvajalec malih letal, specializiran za energetsko učinkovita in cenovno ugodna visokozmogljiva letala. Z več kot 30-letnimi izkušnjami je Pipistrel do danes izdelal več kot 2200 letal in si pridobil pomemben mednarodni ugled z zagotavljanjem edinstvenih, inovativnih izdelkov strastnim kupcem na vseh celinah.

Pipistrel je že leta 2007 postal prvi proizvajalec dvosedežnega električnega letala na svetu in leta 2011 zmagovalec »zelenega letalskega izziva« (Green Flight Challenge) agencije NASA s prvim štirisedežnim električnim letalom na svetu. Razvil in izdelal je že devet različnih modelov električnih letal, tako eksperimentalnih kot za serijsko proizvodnjo, vključno s prvim certificiranim električnim letalom na svetu, Velis Electro. Razvijal je tudi pogonske sisteme za lahka letala in letala splošne kategorije, vključno z baterijami, krmilniki moči in elektromotorji, med drugimi za naročnike kot sta NASA in Siemens. S sodelovanjem v odborih za standardizacijo, tj. ASTM F44.40, F39.05, SAE AE7-D, Pipistrel pomaga zagnati prihodnji trg hibridno-električnega letalstva.

Pipistrelovo hčerinsko podjetje za raziskave in razvoj, Pipistrel Vertical Solutions d.o.o., ima pooblastilo agencije EASA za načrtovanje letal in je sposobno pripeljati nov oblikovni koncept letala od osnovne ideje vse do certificiranega dizajna, pripravljenega za serijsko proizvodnjo. Podjetje razvija tudi električni zračni taksi z navpičnim vzletanjem in 19-sedežno letalo za linijske polete, tako imenovani »miniliner/microfeeder« s pogonom na vodikove gorivne celice, ki bo revolucionaliziralo zračni transport v Evropi.

nazaj na vrh
Piškotki

Piškotke uporabljamo za prilagoditev vsebin in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analizo našega prometa. Poleg tega analiziramo informacije o vaši uporabi našega spletnega mesta in s tem zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo.