Hotel Palace Porotrož vlaga pol miljona evrov v portoroško plažo Izpostavljeno

Hotel Palace Portorož/ foto: KPP Hotel Palace Portorož/ foto: KPP

Hotel je trenutno skupaj s Turističnim Združenjem Portorož v polnih pripravah na praznično sezono; Božična tržnica v parku pred hotelom, Festival penin, delavnice za otroke ob decembrskih sobotah ter kavarna Forma Viva: vse aktivnost stremijo k temu, da se hotel približa lokalnemu prebivalstvu. Skupaj z lastniško družbo MK Group pa je vizija v razvoju Portoroža kot destinacije. Prav tako se renovira več kot 100-letni zgodovinsko zaščiten park pred hotelom, zadnji, javno najbolj odmeven projekt pa je najem 2.165 kvadratnih metrov plaže v Portorožu za obdobje 20-ih let, so v Hotelu Palace Portorož zapisali v sporočilu za javnost.

Skozi najem plaže pred restavracijami Paco, Jadro in Cacao, hotel širi svoj spekter uslug, ki jih nudi svojim gostom, hkrati pa bo hotel poskbel za dodatna delovna mesta; predvidenih je 12. Navkljub polemikam, Generalni direktor hotela Kempinski Palace Portorož, Kai Behrens poudarja, da bo plaža odprta za vse. “Sprememba bo v samem nivoju usluge, ki ga bomo ponudili našim gostom, ki bo v skladu s 5-zvezdičnim Kempinski nivojem storitve. Plaža pa bo dostopna vsakomur, ki jo bo želel obiskati”.

Dela na plaži bodo pričela kmalu po podpisu pogodbe, pri čem bodo za dela angažirana slovenska podjetja, predvsem iz destinacije Portorož-Piran.

Jelena Baronik, Članica uprave Hotel Palace Portorož poudarja, da je najem plaže del strategije MK Group, z namenom, da pozicionira Portorož kot eno izmed najbolj prestižnih ter najmodernejših turističnih destinacij na tem delu Jadrana.

V skladu z najemno pogodbo bosta Hotel Palace Portorož ter MK Group v prvem letu upravljanja plaže vanjo vložila 350.000 EUR za samo ureditev plaže, v prihodnjih dveh letih pa še 150.000 EUR.

“Ko sem prevzel upravljanje podjetja Okolje Piran sem obljubil, da bomo dali vse od sebe, da prebudimo Portorož in delamo na promociji ter razvoju te prekrasne destinacije. Zaspali smo na lovorikah starega Portoroža in čas, je da se prebudimo. Razvoj pa seveda zahteva vlaganja. Hotel in MK Group so že v preteklosti dokazali, da so pripravljeni vlagati v razvoj celotnega turizma v Istri na obeh straneh meje in zadovoljen sem, da v tej smeri tudi nadaljujejo. Povsem nepotreben je strah pred spremembo. Tudi ostali hotelirji bi se lahko zgledovali po hotelu Kempinski ter njihovem povezovanju z lokalno skupnostjo” je povedal Gašpar Gašpar Mišič, direktor Okolja Piran, po podpisu pogodbe. “Opazno je, da vse od njihovega prihoda na destinacijo MK Group dela na promociji in povezavi domačinov ter turizma, saj se kot strateški lastnik več kot očitno zavedajo, da bo zadovoljen turist le, ko bo zadovoljen domačin. ”


Igor Novel, direktor Turističnega Združenja Portorož 
se strinja, da vlaganje v plažo predstavlja pozitiven premik v turistični ponudbi Portoroža. »V raziskavi iz leta 2018 so obiskovalci svoje zadovoljstvo s plažami na destinaciji ocenili s 3,5 točkami od petih, kar nakazuje, da bo treba v bodoče intenzivneje delati na razvoju tega elementa naše ponudbe. Tudi v strategiji razvoja turizma je zapisano, da je želimo dvigniti kakovost turistične ponudbe v kraju, pri čemer pa morajo sodelovati vsi deležniki. Tako hotel kot lastnik MK Group so se do sedaj izkazali kot dobri, strateški investitorji, ki aktivno sodelujejo v aktivnostih Turističnega združenja Portorož. Skrbno spremljajo razvoj destinacije in stremijo h kvaliteti, kar nam je v Portorožu nujnega pomena.«

nazaj na vrh
Piškotki

Piškotke uporabljamo za prilagoditev vsebin in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analizo našega prometa. Poleg tega analiziramo informacije o vaši uporabi našega spletnega mesta in s tem zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo.