Gejevski lobiji gredo naprej  - v (rdeči) srednji vekNa dan, ko je bil v Kočevju za novega predsednika SD ustoličen Igor Lukšič, tudi t. i. LGBT (lezbično-gejevsko-biseksualne-transseksualne) organizacije niso počivale. V Ljubljani so tako uprizorile letošnjo Parado ponosa, na kateri znova ni manjkalo parol, ki so izražale predvsem veliko užaljenosti zaradi na referendumu zavrnjenega družinskega zakonika.

Nič čudnega torej, da so si organizatorji za geslo izbrali »Naprej v srednji vek«, češ da se Slovenija na področju človekovih pravic vrača v preteklost. Toda v ozračju, kjer prevladujejo (negativna) čustva namesto razume, se je pač težko iti dialog. Kdor je poslušal medijska poročila s te mavrične maškarade, je lahko hitro dobil vtis, da imamo v naši državi in nasploh po svetu zelo priročne razredne sovražnike in grešne kozle, ki so vedno vsega krivi, ki preganjajo šibke in so nasploh »ta grdi«. Pardon, »ta črni«. Da, uganili ste – glavni sovražnik je Katoliška Cerkev, kdo pa drug.

Ko katoliški laiki niso več »ovce«

Toda vendarle je mogoče opaziti tudi nek napredek. Gejevski aktivisti se vse bolj jasno zavedajo, da Cerkev ni zgolj kler, čeprav ima bojda odločujočo vlogo (no, ta je vedno manjša, to kažejo tudi zadnji dogodki). Čeprav mnogi družboslovci iz istega ideološkega gnezda »optimistično« napovedujejo, da ljudje vedno bolj mislimo s svojo glavo in bo zato moč Cerkve kmalu povsem izkoreninjena, pa se nato hitro vrnejo na izhodiščno točko in s prstom pokažejo na krivca za kakšen neuspel projekt, pa naj bo to referendum o oplojevanju samskih žensk ali o družinskem zakoniku. Ne glede na vse pa je jasno, da so tudi katoliški laiki zmožni trezne presoje in se znajo tudi organizirati – in verjetno je prav to tisto, kar gejevske aktiviste najbolj boli.

A to še ni vse. Če so gejevski lobiji na kaj občutljivi, potem je to podiranje mitov, ki jih gradijo v družbi. Namreč o tem, da je homoseksualnost nekaj povsem naravnega in normalnega. Ko se je pred nedavnim v Postojni na škofijskem srečanju mladih pojavil nekdanji (!), da, celo ozdravljeni homoseksualec, ki je sedaj poročen (z žensko seveda), so aktivisti zagnali vik in krik. In seveda pritisnili na ustanovo, ki je za to srečanje posodila prostore. Seveda pa dogodka niso mogli več preprečiti, saj je v zadnjem trenutku prišlo do rezervnega scenarija, da je bilo srečanje prestavljeno v župnijske prostore, kamor pa dolga roka LGBT-lobija pač ne seže.

Slovenski »deja vu«

Seveda je bilo mogoče pričakovati, da bo zaradi vseh teh dogodkov kmalu sledilo maščevanje. In to se je tudi zgodilo, kar je na svoji koži občutil zavod Iskreni.net z organizacijo festivala družin na Rogli. Za takšen dogodek so seveda potrebni tudi pokrovitelji. In tu se je začela borba, saj so aktivisti LGTB-lobija začeli pritiskati na sponzorje, češ naj umaknejo podporo in zahtevajo že podarjena sredstva nazaj, češ da s tem podpirajo organizacijo, ki krši človekove pravice in širi homofobijo. Kdor ne bo ubogal, ga bo doletela posebna medijska obdelava. Skratka, poslužili so se totalitarnega diskurza in pritiskov z grožnjami, kar sicer močno spominja na pritiske na podjetja, češ da ne smejo oglaševati v določenih medijih. Zgodba, ki jo v Sloveniji že dobro poznamo. Vse »že videno«. In Bogu hvala je tudi vodstvo zavoda Iskreni.net pokazalo odločnost. Nothing´s gonna stop us now!*

Mimikrija kot način delovanja

Pisatelj Drago Jančar je leta 1994 v eseju »Egiptovski lonci mesa« omenjal tudi »novi totalitarizem«, ki lahko kaže prijazen obraz kot Berlusconi. In na čem temelji novi totalitarizem? Temelji na mimikriji, torej pojavu v živalskem svetu, ko se živo bitje nekako »potuhne«, da bi izgledalo povsem nenevarno, nato pa udari po plenu. Pred nekaj leti je nekoliko razvpit sociolog religije dr. Marjan Smrke ta pojem prenesel na področje religij, češ da je RKC (katoliška Cerkev) tista, ki »oponaša model osebka, ki je krivično obravnavan, to potencira do skrajnosti in vztrajno ponavlja, računajoč na to, da bo s tem pridobila določene družbene koristi«. Očitno pa se tovrsten družbeni vzorec najbolj vneto pojavlja prav pri LGBT-lobijih – istospolno populacijo (tudi aktiviste) je treba prikazati kot družbeno skupino, ki jo ogrožajo razni črni (klerofašistični) volkovi, jo ponižujejo, diskriminirajo, preganjajo, blatijo, medtem ko oni nikomur nič nočejo, razen tega, da zase zahtevajo osnovne pravice. No, v primeru škofijskega srečanja mladih v Postojni ter festivala družin na Rogli se je pokazalo, da se svizec že zavil čokolado, vrag pa odnesel šalo – »zatiranci« so udarili na vso moč. Kaj si o njihovi »strpni nestrpnosti« misli javnost, pa je že drugo vprašanje. Vsekakor pa tisti, ki tako radi govorijo v srednjem veku, v njem dejansko tudi živijo. V rdečem srednjem veku namreč.

Gašper Blažič

*Nič nas ne more ustaviti!

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Komentarjev

 
-7 #4 testko123 11:01 23-07-2012
blablablabla
Citat
 
 
-15 #3 lojzl 12:11 08-07-2012
En predlog: preimenujte se v Fašistokracija, ker z demokracijo res nimate nobebe skupne točke.... :-x
Citat
 
 
+17 #2 Dr.Mato.R 22:36 07-06-2012
komunistično-pederska naveza najbolj pogubna in uničevalna za Slovenski narod v vsej naši zgodovini!!!!
Citat
 
 
+18 #1 cosmo 12:38 07-06-2012
O srednjem veku ponavadi govorimo slabšalno, pa vendar so ljudje takrat še imeli toliko zdravega razuma in pameti, da spolnega občevanja z istim spolom niso dojemali kot nekaj naravnega in normalnega, ampak jim je bilo kristalno jasno, da gre za deviacijo in duševno motnjo. Kar se pa (ne)tolerance tiče - najbolj zadrti nestrpneži in militantni fanatiki prihajajo prav iz vrst homoseksualcev, ki vse drugače misleče zmerjajo s fašisti, ozkogledimi nazadnjaki in podobnim. V tem so homoseksualci zelo podobni svojim pajdašem in podpornikom - komunistom, ki bi vse, ki ne delijo njihovega nazora, še kar pobijali in metali v jame. Potem pa veselo na parade, proslave in mitinge...Čisto vseeno je, če jih druži rdeča zvezda ali pa mavrica - totalitarističn o izključevalna mentaliteta obojih je identična.
Citat
 

Nimaš ustrezne pravice vnesti novega komentarja. Mogoče se moraš predhodno prijaviti na tej strani.

Pasica
Pasica
Pasica
Pasica

naslovka mini

Anketa

Ali si boste na televiziji cenzurirani film Maska demokracije ogledali v kinematografih?

Zadnje dodano

Zadnji komentarji

Maske Demokracije

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/590363MST_1376.jpg

Vabilo na ogled filma Maska demokracije – filma, ki so ga na Planet TV spravili v »bunker«. (foto: Matic Štojs)

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/233636MST_1395.jpg

V kinu Komuna je bilo mogoče videti precej znanih obrazov, tudi iz sveta politike. (foto: Matic Štojs)

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/946078MST_1403.jpg

V prvi vrsti je bilo mogoče opaziti zgodovinarko dr. Andrejo Valič Zver, direktorico SCNR. (foto: Matic Štojs)

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/882857MST_1429.jpg

Uvodna beseda je pripadla dr. Vasku Simonitiju, zgodovinarju in nekdanjemu ministru za kulturo. (foto: Matic Štojs)

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/475241MST_1434.jpg

Pogled na kinodvorano z druge smeri – le redki sedeži so ostali prazni. (foto: Matic Štojs)

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/441416MST_1440.jpg

Film se začenja – po ogledu bo jasno, zakaj ga niso predvajali na Planet TV … (foto: Matic Štojs)

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/866745MST_1455.jpg

Režiser filma Igor Prodnik, nekdanji direktor Vibe filma, ki so ga odslovili iz političnih razlogov. (foto: Matic Štojs)

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/181710MST_1463.jpg

Med gledalci je bil tudi predsednik Združenja za vrednote slovenske osamosvojitve in nekdanji obrambni minister Aleš Hojs. (foto: Matic Štojs)

http://demokracija.si/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/362003MST_1493.jpg

Po ogledu filma se je občinstvo nekaj časa zadržalo v avli kinodvorane. (foto: Matic Štojs)