Coca-Cola ima nov logotip na Norveškem! Podjetje je začelo oglaševalsko akcijo ob praznovanju ramazana! Izpostavljeno

  • Napisal  Demokracija
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Oglaševalska akcija ima legendarni logotip Coca-Cole, okrašen s polmesecem, ki je pomemben simbol v islamu. (foto: Novi-Svjetski-Poredak.com) Oglaševalska akcija ima legendarni logotip Coca-Cole, okrašen s polmesecem, ki je pomemben simbol v islamu. (foto: Novi-Svjetski-Poredak.com)

Oglaševalska akcija, ki jo je začelo podjetje Coca-Cola na Norveškem s ciljem praznovanja islamskega svetega meseca ramazana, je povzročila obtožbe, da je podjetje ponorelo s politično korektnostjo, nekateri pa so celo izjavili, da bodo protestno raje pili Pepsi.

Znano je, da Coca-Cola organizira oglaševalske akcije ramazana v muslimanskih državah, toda to je prvič, da je podjetje obeležilo islamski mesec posta na Norveškem, kjer ocenjujejo, da je od 5,2 milijona prebivalcev le 5,7 odstotka muslimanskega.

Oglaševalska akcija ima legendarni logotip Coca-Cole, okrašen s polmesecem, ki je pomemben simbol v islamu.

Vodja marketinga Coca-Cole na Norveškem je za norveški časopis Dagbladet povedal, da podjetje zavzema stališče o pomenu praznovanja raznolikosti.

»Raznolikost in vključenost v družbo sta bila vedno pomembna za Coca-Colo. Veliko ljudi, na primer, ne ve, da smo v petdesetih letih aktivno sodelovali v gibanju za državljanske pravice. Cola je bila prva, ki je vpeljala ženske v oglaševalske akcije,« je povedala Johanna Kosanović.

Toda nekateri norveški ljubitelji pijače Coca Cola niso mogli umiriti kritik glede omenjene oglaševalske akcije.

»Islam ni niti dobrodošel niti zaželen v čudoviti Norveški. Pojdite v islamsko državo s to 'C' (logotipom). Poskusite prodati krščanske praznike tam,« je napisal en uporabnik v odgovoru na napoved oglaševalske akcije ''Srečen Ramazan'', ki je bil objavljena na norveškem Instagram strani Coca-Cole.

»Potem bomo od zdaj naprej začeli piti Pepsi ... Upam, da bo prodaja Coca-Cole padla,« je dejal nezadovoljni potrošnik na Facebooku.

»Nič več Cola. Jeb * ga!« je povedal drug uporabnik socialnih medijev.

Drugi pa so podprli kampanjo.

»Sumim, da Coca-Cola potrebuje rasistični denar,« je napisal oboževalec te kampanje na Facebooku.

Drugi so rekli, da bodo začeli piti »zloglasno nezdravo pijačo,« - ne glede na to, kakšne verske etikete lepijo na pločevinke Cole.

(vir: http://www.novi-svjetski-poredak.com)
nazaj na vrh