Žan Mahnič: Koliko podjetja v državni lasti namenijo za promocijo v dominantnih medijih?

Žan Mahnič Žan Mahnič

Pri porabi promocijskih sredstev družb, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga, bi utemeljeno pričakovali racionalnost in utemeljenost porabe.

Poslanec Žan Mahnič je na Vlado Republike Slovenije naslovil pisno poslansko vprašanje v zvezi s porabo promocijskih sredstev družb, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga. Celotno poslansko vprašanje objavljamo v nadaljevanju:

V medijih sem zasledil, da naj bi Slovenski državni holding zaradi medijskih razkritij o porabi oglaševalskih sredstev na Slovenskih železnicah, Telekomu Slovenije in Darsu zahteval jasna merila in cilje za porabo tovrstnih sredstev. Pri porabi promocijskih sredstev družb, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga, bi utemeljeno pričakovali racionalnost in utemeljenost porabe.

V zvezi s tem Vlado Republike Slovenije sprašujem naslednje:

1. Koliko sredstev za promocijo so družbe, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga porabile za promocijo oziroma oglaševanje v obdobju zadnjih petih (5) let v naslednjih medijih: Dnevnik, Delo, Večer, Reporter, Mladina, Finance, POP TV, Kanal A, Planet TV, TOP TV,  TopNews, Siol.net, 24ur.com? Prosim za podatke po letih in mesecih posebej ter skupni podatek za vsako leto, vključno z letošnjim, za vsak naštet medij posebej.

2. S kom so te družbe v omenjenem obdobju podpisalo pogodbe o svetovanju za promocijo in s katerimi svetovalci?

3. Obenem prosim za podatek, koliko finančnih sredstev je vsak od teh svetovalcev prejel v obdobju zadnjih petih (5) let, vključno z letošnjim letom, pri čemer prosim za podatek po mesecih in letih ter skupni podatek?

Vir: sds.si

nazaj na vrh