Ustanavlja se Civilna iniciativa za objektivno oglaševanje

  • Napisal  Civilna iniciativa za objektivno oglaševanje
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Ljubljana. Ljubljana.

Objavljamo protestno noto, ki poziva k objektivnemu oglaševanju. Njeni avtorji želijo razsvetliti Slovenijo, ki pada v komunistično diktaturo enoumja.

 

Spoštovane  Slovenke in Slovenci

Potem, ko sta nam poslanca Levice Luka Mesec in Miha Kordeš  pregnala najbolj inovativne podjetnike v tujino, ker jim želijo komunisti nacionalizirati premoženje, nam je v drugi fazi poneumljanja skrajno levi komunist Domen Savič skušal dokazati, da podjetja ne smejo svobodno izbirati medijev za oglaševanje. V desnih medijih je  po Domnu Saviču  zaradi sovražnega govora, ki ga ne določa noben zakon, oglaševanje prepovedano.  Njegove želje in pobude, so svobodna volja vsakega državljana, žal pa je javna RTV SLO, ki jo plačujemo vsi,   iz tega naredila pravo hujskaško kampanjo in še malo pa bodo vstajniki tudi sredi Ljubljane. Vsaj tako lahko razberemo iz številnih orkestriranih oddaj, ki spominjajo na najbolj svinčene komunistične čase obsojanja sovražnikov komunizma.

        Zakon o varstvu konkurence  v 13. členu, ko govori o nelojalni konkurenci povsem jasno prepoveduje

  1. Omaloževanje podjetij s sklicevanjem na narodnostno, rasno, politično ali versko pripadnost
  2. Neupravičeno uporabo imena firme, če se s tem ustvari ali utegne ustvariti zmeda na trgu

V demokratičnih državah s privatno in državno lastnino je namreč kakršnokoli vsiljevanje ali določanje objave oglaševanja, ki ni prostovoljna volja oglaševalca, kaznivo dejanje.

V kolikor inšpekcije in državni organi ne bodo nemudoma reagirali na kastriranje oglaševanja podjetij v določenih medijih bomo  žal  prisiljeni

PRIČETI S KAMPANJO

s katero bodo kupci blaga ali storitev ob umikanju oglasov zaradi političnih pritiskov skrajne levice  čisto enostavno

PRENEHALI KUPOVATI IZDELKE IN STORITVE, saj bo potem očitno,

da oglaševalci kupcev z desnega pola ne potrebujejo, jih ignorirajo,

kar seveda pomeni selitev nakupnih navad  h konkurenci, ki  se ni pustila ustrahovati.

   Pa bomo videli rezultate, kdo bo več dosegel Domen Savič ali naša civilna iniciativa.

    In ko bodo podjetja spoznala, da je zaradi spremenjenega oglaševanja – zapuščanja oglaševanja v  desnih medijih  padel tudi promet – realizacija, bodo ta podjetja lahko tožila Domna Saviča in RTV SLO   zaradi posledic kršenja zakona o varstvu potrošnikov.

  Kdo bo torej koga  ????

Pridruži se nam tudi ti

CIVILNA INICIATIVA  ZA SVOBODNO OGLAŠEVANJE

nazaj na vrh