SDS odgovarja na vprašanja Pop TV

POP TV POP TV vir:sds

 Na spletni strani SDS www.sds.si so objavili odgovore na vprašanja televizijske hiše POP TV.

1. Ali držijo navedbe nekaterih medijev, da se madžarski denar že neposredno troši za predvolilno kampanjo vaše stranke?

Ne drži.

2. Ali drži, da Nova24TV in Demokracija pomagata financirati kampanjo SDS, to po poročanju nekaterih medijev nakazujejo spletne aktivnosti teh podjetij? Konkretno, Mladina navaja, da predvolilne oglase vaše stranke plačujetao menjeni dve podjetji?

Ne drži. Vse oglase na vseh TV postajah plačuje SDS. Spletno oglaševanje poteka preko registrirane agencije, ki distribuira oglasna sporočila in ki jo z volilnega računa plačuje SDS.

3. Ali imate v stranki kakršnekoli povezave z madžarskima državljanoma Petrom Schatzom in Agnes Adamik? Oziroma, z njunima medijskima podjetjema (prvi je lastnik Ripost založništva, druga pa Crecol Medie)?

Omenjena podjetja in skladi investirajo po celi srednji in zahodni Evropi. Po naših informacijah še najmanj v Sloveniji. Če so privatna podjetja z madžarskim kapitalom Orbanova, potem je POP TV z ameriškem kapitalom Trumpova. A v obeh primerih gre seveda za transparentne privatne lastnike. Preverite pa, prosimo, financiranje slovenskih medijev z madžarskim državnim denarjem. Investicija Madžarske v 2. tir naj bi znašala preko 200 milijonov evrov. Glavni izvajalec projekta je Kolektor g. Petriča, ki je hkrati lastnik časopisne hiš Delo. Koliko madžarskega denarja se bo na tak način netransparentno prelilo v Delo?

nazaj na vrh