Odgovorna urednica POP TV Tjaša Slokar Kos izgubila medijsko tožbo

Tjaša Slokar Kos (foto: FB) Tjaša Slokar Kos (foto: FB)

Okrajno sodišče v Ljubljani je razsodilo, da mora Tjaša Slokar Kos kot odgovorna urednica medija POP TV v oddaji 24ur objaviti popravek prispevka z naslovom »Ureditev medijskega zakona/Kateri programi so bili na seznamu?«, ki je bil 7. marca letos objavljen v oddaji 24 ur, in sicer v taki obliki in na takem mestu, da ima objava enako vrednost, kot jo ima prispevek. Leo Oblak je tako dokazal, da so bile v omenjenem prispevku objavljene laži Tadeja Grešovnika.

 

V popravku Leo Oblak (tožeča stranka) namreč zanika navedbo Tadeja Grešovnika, da naj bi »zasebne interese uveljavljala radijski mogotec, lastnik Infoneta Leo Oblak, in prvi mož velenjske televizije VTV Rajko Đorđević, ki sta osnutek v solo akciji pripravila in ga posredovala v imenu celotne Medijske zbornice«. Kot razlaga Leo Oblak v popravku, so ves čas priprave predloga novele pri GZS sodelovali član upravnega odbora, člani zbornice, Združenje neodvisnih radijev in predstavnik družbe POP TV, ki je tudi članica upravnega odbora GZS. »Torej ni šlo za solo akcijo Lea Oblaka in Rajka Đorđevića, kot je bilo napačno navedeno, ampak za skupno akcijo GZS, ki je bila sprejeta na upravnem odboru, kjer je zadevo podprl tudi POP TV.«

Leo Oblak zahteva tudi, da se v popravku pove, da ne drži navedba Tadeja Grešovnika, da »k snovanju osnutka niso bile povabljene niti druge medijske hiše«. K snovanju osnutka, tako Oblak, so bile povabljene vse medijske hiše, ki oddajajo radiodifuzne programe in so članice GZS, pa tudi člani združenja Neodvisnih radijskih programov.

In še ena navedba je bila v prispevku POP TV lažna, kar bo morala Tjaša Slokar Kos objaviti v oddaji 24ur.  Ne drži namreč navedba Tadeja Grešovnika, da je sodelovanje Oblaka in vlade vprašljivo s stališča korupcijskih tveganj. »Ni šlo za sodelovanje Oblaka in vlade, ampak za sodelovanje upravnega odbora GZS, predstavnikov poslanskih skupin koalicije, predstavnika Sveta za radiodifuzijo in predstavnika ministrstva za kulturo,« še piše v omenjeni sodbi.

nazaj na vrh