Nova24TV prijavila RTV SLO protikorupcijski komisiji

  • Napisal  Nova24TV
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Foto: Matic Štojs Lomovšek Foto: Matic Štojs Lomovšek

Nova24TV je podala prijavo na Komisijo za preprečevanje korupcije zaradi koruptivnega ravnanja v primeru RTV Slovenije glede povzemanja rezultatov anket javnega mnenja. RTV Slovenija povzema ankete Mediane (Delo) in Ninamedie (Dnevnik), ne povzemajo pa rezultatov merjenja agencije Parsifal, ki jih redno objavljamo na naši televiziji in spletnem portalu. Še dan pred odstopom Marjana Šarca so mu v Mediani in v Ninamedii izmerili neverjetno priljubljenost in podporo njegovi vladi.

Nova24TV se namerno izključuje iz povzemanja anket javnega mnenja. Utemeljeno sumimo, da gre pri teh objavah za velika korupcijska tveganja. Prav tako naj poudarimo, da raziskave javnega mnenja za našo hišo izvaja agencija Parsifal, ki že vrsto let izvaja meritve javnega mnenja, ki so relevantne in strokovne. Prav neverjetne in zavajajoče meritve javnega mnenja Mediane in Ninamedie sta sprožili nenadni odstop Marjana Šarca, ki je na podlagi njihovih rezultatov pričel verjeti, da lahko z morebitnimi predčasnimi volitvami pomete s tekmeci. S temi rezultati pa so dajali Šarcu veliko politično moč nad njegovimi koalicijskimi partnerji.

Na zadnjih treh volitvah so se raziskave agencije Parsifal izkazale za najbolj točne in si v dosedanjem delu še nikoli niso privoščili napovedi kot npr. Ninamedia, ki je ob zadnjih evropskih volitvah v letu 2019 stranki LMŠ napovedala štiri evropske poslance. Ker torej ni nikakršne realne podlage, da bi na javnem zavodu povzemali zgolj meritve Meidane in Ninamedie, utemeljeno sumimo, da gre pri tem za drugačne, ne strokovne, temveč koruptivne povezave.
 

Danes smo na KPK oddali prijavo suma korupcije,saj smo prepricani,da @RTV_Slovenija ob tem ko povzema zgolj ankete @Delo in @Dnevnik_si ,ne pa tudi @Nova24TV deluje koruptivno.Glede na danasnje brezplacno oglasevenja portala @necenzurirano_ bomo prijavo suma korupcije razširili

 
84 people are talking about this
 
 

RTV Slovenija je prekinila pogodbo z Ninamedio, a še vedno objavlja njihove rezultate
Tako smo v letošnjem letu zasledili, da RTV Slovenija objavlja rezultate merjenj, ki jih objavljata časopisa Delo (Mediana) in Dnevnik (Ninamedia). Konkretno so objavili (povzeli) rezultate Dela 5. in 6. februarja, rezultate Dnevnika pa 20. januarja. Na ta način RTV Slovenija promovira in posredno oglašuje dve medijski hiši (obe pripadata enemu političnemu polu) in diskriminira tiste medijske hiše, ki prav tako izvajamo redne meritve javnega mnenja, a jih RTV Slovenija ne povzema. Ob tem želimo poudariti, da je spletni portal nova24tv.si glede na meritve, ki jih objavlja Alexa.com, najbolj bran novičarski portal v Sloveniji in daleč presega domet obeh časopisnih portalov Delo in Dnevnik.

Mojca Pašek Šetinc s svojim možem Miletom Šetincem. Foto: (STA)

Korupcijska tveganja predstavljata s svojimi ravnanji Mojca Pašek Šetinc in Petra Bezjak Cimerman

Ocenjujemo, da gre za resen sum korupcijskega tveganja pri očitnem promoviranju časopisa Dnevnik, saj je urednica na RTV Slovenija Mojca Pašek Šetinc žena Mileta Šetinca, ki je brat nekdanjega urednika Dnevnika in znani lobist, ter avtor tekstov v časopisu Dnevnik. Nekdanji (sedaj skriti?) lastnik Ninamedie Nikola Damjanič je v preteklosti več kot očitno vzpostavil izjemne stike z odgovornimi na RTV Slovenija, saj se je prenos lastništva družbe, ki opravlja meritve javnega mnenja, kljub očitno nezakonitem stanju, zgodil šele po hudem pritisku javnosti.

Lastnik Ninamedie in nekdanji svetnik RTV Slovenija Nikola Damjanić (foto: STA)

Ob tem pa se sprašujemo, če je novinarka RTV Slovenije Petra Bezjak Cimerman v službi marginalnega medija svojega moža Primoža Cimermana, saj na njenem Twitter profilu ni opaziti drugega kot propagando temu spornemu Odlazkovemu mediju. RTV Slovenija pa tudi ni reagirala na javne zapise novinarja Mateja Šurca, ki je javno hujskal proti poslancem SMC zaradi morebitnega vstopa v novo vlado.

Petra Bezjak Cirman skrbi za glavno promocijo marginalnega Odlazkovega medija svojega moža Primoža Cirmana. (Foto: Facebook)

RTV Slovenija bi morala biti v službi vseh državljank in državljanov, a je očitno le v službi tranzicijske levice

RTV Slovenija je javni zavod, ki je skladno z zakonom financiran preko obveznega prispevka vseh imetnikov električnih števcev, v svoji programski shemi pa naj bi uresničeval poslanstvo javnega interesa in s tem povezanih uravnoteženj političnih, nazorskih, verskih in drugih prepričanj, ter bil zato zavezan k objektivnosti in k zakonitemu in transparentnemu poslovanju. S predmetno prijavo seznanjamo tudi programski svet RTV Slovenija, direktorja zavoda, direktorico televizije in odgovorno urednico informativnega programa, saj menimo, da je skrb za zakonito in transparentno delovanje v njihovi pristojnosti.


Radiotelevizija Slovenija bo morala skrbeti za uravnoteženo poročanje in povzemanje vseh agencij, ki izvajajo merjenje javnega mnenja. (RTV Slovenija).

Še toliko bolj nas skrbi zaradi dejstva, da naj bi prav oni skrbeli tudi za politično uravnoteženost prispevkov, ki je povzemanje zgolj enih medijev gotovo ne zagotavljajo. Upamo, da v ozadju uredniške politike in izbora medijev, ki jih povzemajo, niso ozki osebni ali strankarski interesi. Vendar v javnem zavodu z novinarskimi kalibri Boris Vasev, Matej Šurc, Mojca Šetinc Pašek in Petra Bezjak Cirman dokazujejo, da so v službi le ene resnice tranzicijskih krogov levice.

Luka Perš

 

nazaj na vrh