Med Marjanom Šarcem in POP TV vlada posebna kemija, ki jo med drugim podžiga njegov državni sekretar Damir Črnčec!

  • Napisal  H. M./Nova24TV
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
foto: twitter foto: twitter

POP TV je nedavno ekskluzivno poročal o tem, kako je sosednja Hrvaška s pomočjo posrednika Ivana Tolja poskušala pritiskati na njihovo poročanje v zvezi s prisluhi v arbitraži med Slovenijo in Hrvaško. Novica je odjeknila potem, ko je spletni portal 24ur.com prejšnji teden objavil, da je za prisluhe Sekolec-Drenik odgovorna hrvaška obveščevalna služba SOA, in razkril konkretno ime obveščevalca. Kmalu pa je postalo več kot očitno, da med POP TV in Šarčevo LMŠ vlada nekakšna kemija, ki temelji na trdni zgodovinski genezi.

Čeprav je POP TV oziroma Pro Plus zasebna televizija, ki je od samih začetkov v lasti ameriške korporacije Central Media Enterprises, za kadrovanje skrbi slovenska levica. Ob tem pa je prišlo tudi do ustanovitve Kanala A, ki predstavlja nekakšno hišno televizijo LDS. Za prevladujoč položaj v medijskem svetu se lahko Pro Plus po poročanju Požareporta zahvali slovenski politiki. Tako vlada Mira Cerarja kot tudi vlada Marjana Šarca sta poskrbeli, da POP TV in Kanal A nista prešla v roke ameriškega sklada KKR (politično blizu republikanski stranki), ki se je po “velikem naključju” znašel v prisluhih Sove, posnetki pa so nato priromali vse do POP TV.

POP TV se je za politično podporo levici zmeraj znal dobro zahvaliti. Pri poročanju se namreč nikoli niso lotevali nedotakljivih, med katerimi se nahaja zadnji predsednik Komunistične partije Slovenije Milan Kučan. Spomnimo na moment, ki ga je ujela sedaj nekdanja novinarka POP TV Vera Ladžič, ko je pred ustavnim sodiščem v mikrofon ujela nepripravljenega Kučana. Čeprav je Kučan Ladžičevo odpravil na seksističen način, v smislu, da naj se briga raje za to, da se poroči, je ostal nedotaknjen. Vsakomur je jasno, da bi bila zgodba povsem drugačna, če bi se na mestu Kučana znašel prvak SDS Janez Janša, ki bi bil zagotovo deležen pogroma s strani POP TV, kot tudi raznih nevladnikov, ki so priključeni na državne jasli. V tem konkretnem primeru je šlo celo tako daleč, da je na koncu morala oditi kar novinarka Ladžičeva, ki si je očitno dovolila preveč. Spravila se je na alfo in omego globoke države. Ob tem pa lahko spomnimo tudi na primer, ko sta se Uroš Slak in Bojan Traven spravila na Gregorja Golobiča  – oba sta bila namreč zamenjana, oddaja Trenja pa ukinjena.

Vse od predsedniške kampanje dalje vidna kemija
Že v času predsedniške kampanje je glede na poročanje postalo očitno, da med Šarcem in POP TV nastaja posebna kemija, na zadnjem parlamentarnem soočenju tik pred volilnim molkom pa je ob razkritju, da je prihajalo do tajnih srečanj Šarec-Janša, postalo jasno, da Šarec predstavlja izbranca levice, saj so ga zadnji dan pred molkom vdano branili.  Naklonjenost Marjanu Šarcu pa ostaja vse do današnjih dni, saj ni mogoče najti članka, ki bi politično lahko pokopal aktualnega predsednika vlade. Pri dobrem odnosu s POP TV Šarcu dobro služi Damir Črnčec, ki ga je Šarec postavil na mesto državnega sekretarja za nacionalno varnost. Ta je namreč večkrat pred kamerami nastopil v vlogi komentatorja glede varnostno-obveščevalnih zadev.

Ne smemo pa pozabiti tudi na omembo Vide Žurga, študentke Črnčeca, ki je februarja letos postala članica uprave Telekoma Slovenija. Ta je s tem med drugim prevzela spletni portal Siol.net in Planet TV (medija Telekoma). Žurga je nato v korist POP TV pomagala preprečiti, da bi Telekomovi mediji prešli v roke družbe United Group, s čimer je POP TV ostal brez resnega tekmeca na trgu. Ko je marca letos Šarec najavil, da bo njegova nosilka liste za evropske volitve nekdanja neodvisna novinarka POP TV Irena Joveva, je združevanje med Šarcem in POP TV dobilo bolj konkretno podobo.

Spomnimo, POP TV je 14. marca letos ekskluzivno objavil novico o izgonu treh muslimanskih skrajnežev bosanskih korenin. Novico so objavili na podlagi konkretnih dokumentov in fotografij, ob tem pa so se sklicevali na podatke Sove in policije. Pri tem je postalo jasno, da več kot očitno POP TV odlično sodeluje z obveščevalnim tandemom Črnčec-Šarec. Veliko pa pove sam po sebi tudi sklic seje za nacionalno varnost v zvezi z “ekskluzivnim” poročanjem glede prisluškovalne afere, čeprav so pred tem ime Davorja Franića razkrili že bosanski mediji.

Nekdanji poslanec Vinko Gorenak je v zvezi z afero podal prepričanje, da je bila afera POP TV izmišljena za potrebe nizke podpore Šarca in Cerarja v javnosti pred evropskimi volitvami. “Je naša glavna težava nek hrvaški duhovnik, ki naj bi klical nekoga v tujino, ta pa naj bi nato klical in pritiskal na POP TV, iz česar sedaj delajo škandal?” Analitik Sebastjan Jeretič pa je ob tem dodal, da sta za POP TV v ospredju notranjepolitični vidik in dober odnos z vlado, tudi zaradi poslovnih razlogov, zaradi oglaševanja. Pritiski na medije so po njegovem mnenju normalni, a odzivi so različni. “Zlasti režimski mediji poskušajo vsako kritiko prikazati kot pritisk na njih,” je še dodal Jeretič.

H. M./Nova24TV

nazaj na vrh