Javnomnenjska anketa: Veliko večino volilcev bolj kot nov obraz zanima konkreten program

  • Napisal  Ivan Šokić/Nova24TV
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Simbolična fotografija Simbolična fotografija Urban Cerjak

Najnovejše raziskave javnega mnenja, ki jih je za Nova24 TV opravila agencija Parsifal, kažejo, da se velika večina volivcev nagiba k strankam s konkretnimi programi in ne več samo k prepoznavnim obrazom. To nakazuje nov trend v slovenskem volilnem prostoru, saj se zdi, da do zdaj popularni trend novih obrazov počasi izgublja na veljavi. Volivci se namreč vse bolj zavedajo, da bolj kot lepe besede in sladki nasmeški štejejo konkretne rešitve.

Na vprašanje, “Katero od naslednjih dveh stališč o volilni podpori političnim strankam bolj velja za vas osebno”,je velika večina, kar (72,8 odstotka vprašanih) mnenja, da lahko podpre le stranko, ki ima program s konkretnimi rešitvami. Stranko, ki ima prepoznavnega voditelja, program pa pri tem ni pomemben, bi podprlo 12 odstotkov vseh vprašanih, medtem ko je 15,1 odstotka vprašanih neodločenih.

Po rezultatih sodeč je potencialnim volivcem dovolj vedno novih obrazov, ki jih mediji na silo povzdigujejo in rinejo v ospredje. Bolj jih zanimajo konkretne rešitve, ki jih stranke ponujajo v svojih predvolilnih programih. To nakazuje, da volivci razmišljajo s svojo glavo, dovolj jim je pranja možganov s strani režimskih medijev, ki želijo pred vsakimi volitvami igrati vlogo odločilnega dejavnika.

Ljudem dovolj novih obrazov, želijo si konkretnih rešitev
Ljudje vidijo, da režimski mediji ne opravljajo svojega dela korektno. Taki novinarji niso več neodvisen glas, ki opozarja na nepravilnosti in služi kot četrta veja oblasti, temveč so se prelevili v tolpo petokolonašev, ki jim ni mar za državljane, ampak raje promovirajo interese migrantov in globalistov.

Ljudje so spregledali poskuse, da bi jim vsilili nov obraz, ki bi igral dežurnega krivca, medtem ko razni interesi v ozadju skrbijo za svoje žepe. Ljudi zanimajo rešitve za nastalo katastrofo. Rešitve, ki bi dejansko služile izboljšanju njihovega vsakdana. Rešitve, ki so več kot samo prazne obljube. Slovenski volivec je postal cinik. Ni več dovolj samo povedati, kaj bi naredili, temveč tudi pokazati, kako bi se tega lotili. Praznih obljub in lepih obrazov je bilo v zadnjih osmih letih več kot dovolj.

Telefonsko anketo je za Novo24TV opravila agencija Parsifal, in sicer med 5. in 8. marcem 2018. V raziskavo je bilo zajetih 715 anketirancev, od tega 50 odstotkov žensk. Povprečna starost znaša 49,9 leta, največ anketirancev pa je z dokončano s srednjo šolo (35,6 odstotka). Sledijo tisti s poklicno šolo (24,2 odstotka), 23,4 odstotka anketirancev spada v skupino najvišje izobraženih, 16,8 odstotka volivcev v vzorcu pa ima dokončano osnovno šolo ali manj.

Ivan Šokić/Nova24TV

nazaj na vrh