Hotel Kempinski Palace Portorož in MK Group partnerja največji svetovni regrati "Barcolana"

(Slika: Hotel Kampinski) (Slika: Hotel Kampinski)

Hotel Kempinski Palace Portorož in MK Group sta s projektom Go to Barcolana tudi letos partnerja največji svetovni regrati "Barcolana", ki združuje najboljše svetovne jadralce. MK Group s to potezo potrjuje, da je strateški partner pri razvoju turizma v celotni regiji. Več kot 60 jadrnic iz vse Evrope in več kot 500 udeležencev se je zbralo pred hotelom Kempinski Palace Portorož, da bi se udeležili regate Go to Barcolana, najboljši pa so prejeli dragocene nagrade, je zapisano v sporočilu za javnost.

Kai Behrens, generalni direktor hotela Kempinski Palace Portorož, je povedal, da je „Barcolana 51“ ena najbolj prestižnih svetovnih jadralnih regat  in dodal, da je ponosen, ker je hotel Kempinski Palace Portorož že drugo leto zapored del tega prestižnega dogodka: "Jadralna regata Go to Barcolana from Slovenia by Kempinski and MK Group si zasluži maksimalno podporo, saj prispeva ne le k promociji slovenskega jadranja in športa, temveč tudi  k večji obiskanosti samega Portoroža, večjemu številu turistov,  boljši podobi te destinacije in posledično  razvoju slovenskega turizma."

Start regate "Go to Barcolana from Slovenia" je bil izpred hotela Kempinski Palace Portorož, ambasador letošnje reli regate pa je ponovno Vasilij Žbogar, eden najuspešnejših slovenskih jadralcev in prejemnik večjega števila olimpijskih odličij.

"MK Group kot ena vodilnih hotelskih družb v regiji aktivno prispeva k razvoju slovenskega turizma, kar uvršča Portorož med najprestižnejše turistične kraje na tem delu Jadrana," je povedala Jelena Baronik v imenu MK Group in dodala, da je strateška zaveza MK Group, da podpira lokalne skupnosti in prireditve, s katerimi bodo destinacije, v katerih hoteli delujejo, še bolj prepoznavne in privlačne za turiste. Ravno to je eden od razlogov, zakaj sta MK Group in hotel Kempinski Palace Portorož tudi letos v Portorož pripeljala jadralno regato Go to Barcolana." Poleg tega je gospa Baronik potrdila tudi strateško zavezanost MK Group letališču Portorož: "Letališče je eden nosilcev razvoja, predvsem za Portorož kot turistično destinacijo, pa tudi za turizem na slovenski in celotni istrski obali. V ta namen je predvidena širitev vzletno-pristajalne steze,  ki je nujna za vzpostavitev novih letalskih povezav oz. za še boljši dostop do destinacije. Postopek še poteka in MK Group, skupaj z ostalimi lastniki letališča Portorož, upa na pozitiven odziv ustreznih institucij," je dejala gospa Baronik.

Kako pomembna je podpora MK Group lokalni skupnosti in samemu Portorožu je pojasnil Igor Novel, direktor turistične organizacije Portorož: „Hotel Kempinski Palace Portrož, ki je v lasti MK Group, je član Turistične organizacije Portorož in aktivno sodeluje pri razvojnih projektih destinacije. Podpiramo odločitev MK Group, da  sponzorira jadralno regato Go to Barcolana, saj je podpora jadralnemu turizmu, kot delu razvoja športnega in luksuznega turizma, ena glavnih točk naše razvojne strategije, "je dejal Novel.

Spomnimo, da MK Group v večinski in manjšinski lasti razpolaga s 14 hoteli v Srbiji, Sloveniji, na  Hrvaškem in v Črni gori, letališčem v Portorožu in golf igriščem v Savudriji.  Posebnega pomena za turistično divizijo MK Group je sodelovanje s priznanimi svetovnimi blagovnimi znamkami, kot sta Kempinski in Sheraton.

nazaj na vrh