Drugi tir, maslo in njegova pojavna oblika Izpostavljeno

  • Napisal  dr. Jože Duhovnik
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Vir: Twitter Vir: Twitter

Maslo uporabljamo za različne namene, eni za povečanje slastnosti, ko pečejo Škarpeno, drugi delajo iz njega metafore o njegovi lokaciji, tretji pa smo ga uporabljali s sladkorjem kot slaščico, ko smo gledali iz neometanih hiš kako se zidajo bloki za zaslužne družbeno politične delavce alias Škarpene.

 

Sedaj pa zares:

  1. Slovenija ne gradi dvotirno progo, ampak kot vedno razmetava denar brez ustrezne dokumentacije. Razširitev ubežnega rova v večji profil ni dvotirna proga, ker je samo luknja, brez podlage za tir in kar je ključni ni tračnic in ni električne instalacije za napajanje. To je okoli 45% vrednosti vseh dodatnih del.
  2. Če nekdo zgradi večino tunelov, točneje okoli 2/3 brez da bi imel zato izdano gradbeno dovoljenje je črnograditelj na državnem nivoju zato bi v normalni državi prišlo do preiskave s strani NPU, kar je dokazano že bilo izvedeno pri TEŠ 6.
  3. Omenjanje državnih sovražnikov je etiketiranje sekretarjev partije iz Partljičevega »Moj ata socialistični kulak«. Takih družbeno političnih delavcev v demokraciji ponavadi ni ali pa so poniknili med dopisnike »pravovernih medijev«. Tam se izživljajo nad vsemi državljani ki jim niso po godu samo zato, da si zaslužijo plačo ali pa delajo kot s.p. zato, da lažnivo prikazujejo prispevke iz naslova plače.
  4. Laž je da Slovenija izgublja 200 do 300 milijonov. Luka Koper ima letnega prihodka 200 mio EUR, ki ga je ustvarila tudi takrat, ko je bila proga Koper Divača zaradi žledu zaprta pol leta. Kdo napenja ustne mišice in piše neresnice je stvar ocene. Če že vsak novinar ve kaj je projektiranje bi bilo dobro, da bi uvedli Višjo matematiko I.  pri študiju novinarstva zato, da bi vsi s.p. novinarji plačevali prispevke za enake netto izplačila kot jih morajo plačevati nevedneži ali kot se izkorišča prekarce v Luki Koper že dvajset let. To je Škarpena vedel tudi pri direktorju Koreliču, pa je bil tiho, po kateri direktivi že?
  5. In sveta preproščina, Škarpena se vozi z največjim dosežkom preteklega razvoja Yugo Amerike, ki je dvignil SFRJ industrijo na ameriško kvaliteto. Nazaj smo dobivali Boeing letala, ki smo jih plačevali z Gavrilovičevo salamo (ogrsko!!!) O sveta preproščina tehnika se od leta 1995 ni nič spremenila.
  6. Zadnja informacija za Škarpeno. Idrijski župan (novi seveda!) je nenadoma ugotovil, da je cena m2 v vrtcu, ki bi ga zidal, kdo drug kot ZIDAR iz Idrije kar 3.500,00 EUR, v drugi občina pa bi vrtec bil  zgrajen za 1.250,00 EUR/m2 in je ustavil aktivnosti, dokler se ne dobi cenejši projekt. Ali ste prav prebrali Škarpena prednost ima cenejši projekt! Vi kot družbeni delavec pa bi začeli vpiti, da otroci nimajo ustreznega vrtca itd. Klasičen primer: Ujemite tatu! Tudi pri vrtcu in pri drugem tiru so krivi starokopitni projektanti iz SŽ, ki sistematično zavajajo v skupni povezavi z DRI celo slovensko javnost in zato ne upajo strokovnega soočanja.

Škarpena, če upate gremo na soočanje, saj ste v svojem življenju porabil vede že veliko časa za razne neumnosti, da vam odprta diskusija za osem ur lahko blagodejno vpliva na sive celice. Pripeljite s seboj strokovnjake, ki branijo Drugi tir in se javno pomerimo z argumenti. Saj je tako učila Vaša KPS, ali ne. S knjigo nad knjigo, z argumenti bomo zmagali!

dr. Jože Duhovnik

nazaj na vrh