Addiko banka postavlja mejnike bančne prihodnosti

  • Napisal  Addiko Banka
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Srđan Novaković, regijski izvršni direktor digitalnega poslovanja v Addiko Bank Skupini, prvič v Sloveniji o digitalnih trendih v bančništvu (foto: Žiga Intihar) Srđan Novaković, regijski izvršni direktor digitalnega poslovanja v Addiko Bank Skupini, prvič v Sloveniji o digitalnih trendih v bančništvu (foto: Žiga Intihar)

Svet bančništva je brezmejen, kompleksen in hitro razvijajoč se. Zato je dobro biti prvi in vedeti več. V hitro razvijajočem tehnološkem svetu Addiko banka orje ledino na področju inovativnih digitalnih bančnih storitev.

Najnovejše trende bančništva je ekskluzivno in prvič v Sloveniji na posebnem dogodku za medije razkril Srđan Novaković, vrhunski strokovnjak na področju digitalnih bančnih storitev, tehnološke prihodnosti in digitalne transformacije ter regijski izvršni direktor digitalnega poslovanja v Addiko Bank Skupini. 

Svoje izkušnje in znanje o tehnološki prihodnosti bančnega poslovanja pa je še isti dan prvič doslej delil s širšo množico udeležencev mednarodne poslovne konference o novih digitalnih trendih 'Cutting Edge of Digital Mind'. Vedno bolj uveljavljena konferenca že tretje leto poteka pod okriljem ljubljanske Ekonomske fakultete, vrhunski govorci pa so se letos lotili teme digitalne transformacije, ki posega na vsa področja življenja.  

Nekoč zapletene finančne storitve in klasične bančne poslovalnice so preteklost, zato Addiko banka nenehno stremi k tehnološki dovršenosti in inovativni digitalizaciji svojih storitev. Na področju digitalizacije se lahko pohvali z vrsto inovativnih rešitev, s katerimi je postavila nove standarde poslovanja v Sloveniji. Srđan Novaković, regijski izvršni direktor digitalnega poslovanja v Addiko Bank Skupini, je predstavil najnovejše tehnologije, ki omogočajo enostavno digitalno bančništvo brez zapletov. Z njihovo uporabo bodo stranke doživele preprostost tudi pri najbolj zapletenih procesih. Sklenitev in odobritev kreditov, odpiranje računa in številne druge do sedaj zapletene in dolgotrajne storitve, ki so zahtevale obisk banke, so z Addiko banko mogoče kar prek spleta in na enostaven način.

»Inovativna Addiko Express poslovalnica še vedno ostaja unikaten primer digitalne uporabniške izkušnje za stranke, ki lahko nekoč zapletene bančne posle opravljajo povsem samostojno. S pomočjo računalnika lahko v Express poslovalnici v pičlih nekaj minutah sklenete kredit. Addiko v Srbiji že ponuja možnost odprtja računa neposredno prek mobilne aplikacije ter na več trgih, zelo kmalu pa tudi v Sloveniji, doslej najbolj inovativno in sodobno rešitev: 'Chat Banking' - preko popularne mobilne aplikacije Viber.«, je o inovativnih rešitvah bančnega poslovanja povedal Srđan Novaković.

Addiko je to možnost opravljanja plačil in spremljanja osebnega računa preko Viberja, ene najpopularnejših aplikacij v Jugovzhodni Evropi – z več kot 27 milijonov aktivnih uporabnikov - ponudila kot prva banka v regiji in celo na svetu ter s tem modernizirala in še bolj poenostavila bančne storitve. Za piko na i popolne modernizacije, pa Addiko banka na Viberju ponuja tudi unikatne Addiko nalepke ali 'stickers', ki si jih lahko uporabniki za zabavo pošiljajo med seboj v osebnih pogovorih. 'Chat Banking' preko Viberja bo zelo kmalu na voljo tudi v Sloveniji.
Z neposrednim bančništvom in enostavnimi storitvami, na katerih temelji njeno poslovanje, v Addiko banki strankam ponujajo možnost, da imajo finance resnično v svojih rokah.

nazaj na vrh