12.4 C
Ljubljana
sobota, 20 aprila, 2024

Razgaljamo lažno anketo za ustvarjanje javnega mnenja po naročilu »globoke države«!

V Evropskem parlamentu je Evropska ljudska stranka pred časom pri britanski agenciji naročila raziskavo utripa javnega mnenja po državah članicah Evropske unije, tudi v Sloveniji. Merili so, kdo bi prišel v Evropski parlament, če bi bile jutri volitve.

V oči nam je padla anketa, ki jo je agencija Mediana naredila za londonsko agencijo. V Evropskem parlamentu je Evropska ljudska stranka pred časom naročila raziskavo utripa javnega mnenja po državah članicah Evropske unije, tudi v Sloveniji. Merili so, kdo bi prišel v Evropski parlament, če bi bile jutri volitve. Pri tem so v Londonu angažirali slovensko oglaševalsko agencijo Mediano (Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, d.o.o.), ki jo vodi Janja Božič Marolt.

Pozor! Anketa je bila narejena lani novembra, torej takrat, ko so bile predsedniške volitve in se ni vedelo, ali bo Marjan Šarec predsednik države ali ne, ali bo naredil svojo stranko ali ne, ali bo sodeloval na volitvah ali ne, ali bi prišel v državni parlament ali ne. In so kljub temu merili podporo tudi njegovi Listi Marjan Šarca, ki bi po tej anketi dobila največjo podporo.

Poznavalci zato domnevajo, da Maroltova zavestno napihuje Marjana Šarca in da dela za njega. Da je praktično njegova agentka. To je možno sklepati tudi iz njenih izjav, saj je pred časom za POP TV dejala, da je za Šarca najboljše, da se čim manj pojavlja v javnosti.

Spomnimo, nekoč je na ta način deloval tudi pokojni Janez Drnovšek. Maroltova je hkrati že večkrat »pela« slavo Šarcu, kar poznavalci političnega dogajanja imajo za dokaz, da deluje v njegovem štabu in da dela »nove obraze« za potrebe slovenske »globoke države«. To naj bi bilo tudi razvidno iz anket, ki jih Mediana dela za nekatere slovenske medije.

No, sicer pa bo Marjan Šarec v soboto na zboru članov Liste Marjana Šarca kot edini kandidat za predsednika preveril podporo članov svoje stranke, hkrati pa bodo predstavili kandidate za prihajajoče državnozborske volitve in programske usmeritve za prihodnost.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine