Previdno - zgodil se je poskus prevare strank NLB z lažnimi elektronskimi sporočili

foto: arhiv Demokracije foto: arhiv Demokracije

Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB. Namen je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke, so danes sporočili iz NLB.

 

Vsem strankam oz. prejemnikom takšnega elektronskega sporočila svetujejo, da ga nemudoma pobrišejo. Če pa so že izpolnili lažni elektronski obrazec in s tem posredovali svoje podatke, svetujejo, naj takoj prekličejo, blokirajo plačilne, kreditne kartice oz. takoj zamenjajo gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.

Stranke lahko plačilne kartice zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin. To lahko uredijo tudi v svoji matični poslovalnici ter v kontaktnem centru na telefonski številki 01 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.

Dogodek so v banki že prijavili nacionalnemu odzivnemu centru za kibernetsko varnost SI-CERT.

nazaj na vrh