Slovenija glede volilne udeležbe na evropskih volitvah povsem na dnu - draga kampanja z Ulo Furlan, Ronijem Kordišem, Danico Lovenjak in drugimi za zvišanje udeležbe zgolj stran vržen denar!

  • Napisal  H. M. / Nova24v
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
foto: Facebook foto: Facebook

Evropska unija se je v luči tokratnih evropskih volitev odločila, da veliko naporov vloži v zvišanje volilne udeležbe. Če se je denarni vložek izkazal za koristnega v večini državi članic EU, pa je v Sloveniji zgodba povsem drugačna, saj je bila udeležba le nekoliko višja kot pred petimi leti. Se lahko temu čudimo, glede na to, da so v kampanji “Tokrat grem volit”, ki naj bi spodbujala k večji udeležbi na evropskih volitvah, sodelovali blogerji in influencerji: starleta Danica Lovenjak, bloger Roni Kordiš, komik s Planet TV Jure GodlerUla Furlan in komik Boštjan Gorenc – Pižama?

 

Volilna udeležba v Sloveniji na evropskih volitvah se je po podatkih državne volilne komisije v primerjavi s prejšnjimi volitvami zvišala s 24,55 odstotka leta 2014 na 28,32 odstotka. Tako smo se znašli na samem repu po volilni udeležbi, saj je bila manjša volilna udeležba le na Slovaškem.

Razlike so več kot očitne
Po podatkih Evropskega parlamenta je bila najvišja udeležba na evropskih volitvah v Belgiji (88,5-odstotna), sledila pa sta Luksemburg z 84,1-odstotno udeležbo in Malta z 72,7-odstotno udeležbo. V sosednjih državah je bila najvišja udeležba v Avstriji (59,3-odstotna), sledile pa so Italija s 54,5-odstotno udeležbo, Madžarska s 43,4-odstotno udeležbo in Hrvaška z 29,9-odstotno udeležbo. Ob tej primerjavi lahko opazimo, da v Sloveniji kampanja ni bila uspešna.

“S kampanjo Tokrat grem volit zato Evropski parlament spodbuja evropske državljane, naj storijo tisti pomemben korak od tihe podpore evropskemu povezovanju k dejanski oddaji glasu na prihajajočih volitvah. Okrepiti želimo zavedanje, da državljani s tem, ko izkoristimo svojo volilno pravico, vplivamo na ustvarjanje prihodnosti po svoji meri. To je še posebej pomembno za mlade, ki lahko z odhodom na volišča aktivno sooblikujejo svojo evropsko prihodnost in tako zagotovijo, da bo ta ukrojena tudi v skladu z njihovimi željami in interesi,” je mogoče glede kampanje prebrati na uradni strani Evropskega parlamenta v Bruslju.

Če je kdo mislil, da bodo v kampanji “Tokrat grem volit” sodelovali strokovnjaki z različnih področij, se je uštel, saj so namesto njih vlogo promotorjev, ki bi spodbujali državljane k večji udeležbi na evropskih volitvah, prevzeli razni blogerji oziroma t. i. influencerji, ki naj bi bili precej priljubljeni na družbenih omrežjih. Očitno je pisarna Evropskega parlamenta v Sloveniji ocenila, da bodo ti zaradi velikega števila sledilcev in všečkov primerni za promoviranje pomena Evropske unije in udeležbe na evropskih volitvah. Očitno pa ti od ekskurzije na stroške davkoplačevalcev v Bruslju, kjer so se največ smukali okoli evroposlancev Igorja Šoltesa, Tanje Fajon in Iva Vajgla, niso kaj veliko odnesli.

Več si lahko preberete TUKAJ.

nazaj na vrh