Portal dnevno.hr razkril glavne tihotapce migrantov, ki prihajajo v Slovenijo, pa tudi glavnega organizatorja, pakistanskega diplomata in obveščevalca, ki ima popolno imuniteto pred policijsko preiskavo!

foto: Facebook / Dnevno.hr foto: Facebook / Dnevno.hr

Se spomnite, kako je avtomobil, ki je prevažal ilegalne migrante, na primorski avtocesti imel prometno nesrečo? Hrvaški žvižgač zdaj razkriva, da je bila nesreča del scenarija in je bila povzročena namenoma.

 

Hrvaški portal dnevno.hr je ekskluzivno objavil številne umazane podrobnosti v zvezi s tihotapljenem ilegalnih migrantov na Hrvaškem, kar se seveda tiče tudi Slovenije. Kot je zapisal novinar Marin Vlahović, Hrvaška ni uspela zaščititi svojih meja pred prihodom ilegalnih migrantov, ki sicer nadaljujejo pot proti Italiji in Nemčiji, gre pa za ljudi iz Afganistana, Pakistana, Sirije in drugih bližnjevzhodnih držav. Zanje je Hrvaška zgolj tranzitna država in ne glavni cilj.

»Na prvi pogled se zdi, da se dogaja kaotičen proces naseljevanja in spreminjanja nacionalne podobe Evrope. Po drugi strani je veliko takih, ki širijo napačne informacije in teorije zarote, ki pravzaprav prikrivajo pravo zaroto. Brez dvoma, ta masovna selitev narodov je mogočnejša od Hrvaške, ki jo vodi nesposobna oblast. Morda je celo mogočnejša od Evrope, ki niti sama ne ve, kako se postaviti proti migrantom,« je namignil pisec.

Sameer Parvez Khan, sicer pakistanski državljan, ima dvajset let in živi v Zagrebu na Ulici Andrije Žaje 49. Na prvi pogled se Sameer razlikuje od vrstnikov – na roki nosi drag nakit in ročno uro znamke »Ulysse Mardin«, ki stane okoli osem tisoč dolarjev. Oblečen je v najdražja oblačila in poseduje vozni park v vrednosti okoli pol milijona evrov. Svojega bogastva niti ne skriva in kot vsak mlad človek uživa na polno. Kot piše dnevno.hr, je Khan glavni organizator ilegalnih prevozov migrantov čez Hrvaško in nato čez mejo v Slovenijo, kar so priznali tudi številni vozniki, ki so izvajali te prevoze. Po oceni enega od njih naj bi Khan poskrbel za prevoz okoli tisoč Afganistancev in Pakistancev v Italijo in Slovenijo. Ob tem Khan vsakemu migrantu pobere okoli 600 evrov, zaradi povečane kontrole meje v zadnjem času so cene vožnje poskočile, tako da je cena prevoza na migranta celo zrasla. Kot pravijo vozniki, so najprej sami dobivali od sto do 150 evrov po osebi, sedaj pa jim nudi tudi že 600 evrov. Denar se prevzema preko organizacije »Western Union«, vsa komunikacija, od Pakistana do Zagreba, pa se odvija preko aplikacije »WhatsApp«. Eden od voznikov je razkril tudi trase, po katerih se dogaja prevoz migrantov, pa tudi točke, kjer migrante prevzemajo in kjer jih odložijo. Cone prevzema so Plitvice, Slunj, Osijek, Gračac, Glina in Udbina, medtem ko jih odložijo v Zagrebu, Buzetu, Vukovem Selu in Šapini. Del migrantov začasno ostaja v Zagrebu, tudi tajno.

Portal dnevno.hr tudi navaja, da Sameer Parvez Khan ne išče voznikov osebno, ampak s pomočjo organizatorjev višje kategorije, ki so zadolženi tudi za nabavo vozila. Večinoma uporabljajo izposojena vozila (rent-a-car) znamke opel insignia, opel corsa, VW golf VII, ford fiesta ali pa dostavna vozila. Po nekaterih podatkih naj bi Khan nedavno kupil tudi tovornjak. Kot je potrdil eden od voznikov, nikoli ne gre na pot eno samo vozilo, ampak dve ali tri. V enem so migranti, v drugih pa tisti, ki skrbijo za varnost oziroma odvračajo pozornost policije. »Če se pojavi policijsko vozilo, namerno naredijo prekršek, da bi izzvali reakcijo policije. Slednja jih ustavi, vozilo z migranti pa normalno nadaljuje vožnjo naprej,« je opisal eden od prevoznikov migrantov.

Nekateri organizatorji prevozov naj bi se sicer znašli v priporu, vendar menda niso izdali svojih nadrejenih. Policija je za zdaj uspela aretirati zgolj voznike avtomobilov, vendar nobenega od »višjih« organizatorjev. V Sloveniji so tako aretirali Antuna Amića, ki je imel v avtomobilu sedem migrantov in se je zapletel v prometno nesrečo. Amić je pripadal krogu sodelavcev prej omenjenega Khana. Slednji naj bi imel sicer pet bližnjih sodelavcev oziroma posrednikov, le-ti pa so angažirali med petdeset in sto voznikov. Večinoma gre za mlajše osebe v zgodnjih dvajsetih letih, ki so pripravljeni tvegati.

In kdo je v resnici Sameer Parvez Khan, mladi Pakistanec z debelo denarnico? Kot poroča dnevno.hr, sklicujoč se na nekdanje prevoznike migrantov, je njegov oče pakistanski diplomat v Italiji, sam pa naj bi živel precej razkošno življenje in ima precej spremljevalcev na Instagramu in Facebooku, skupaj s svojo družbo naj bi zahajal tudi v gostinske lokale v bližini svojega stanovanja. Sam se sicer predstavlja kot samostojni podjetnik, ki se ukvarja z izvozom in uvozom. Po vsej verjetnosti pa uživa tudi zaščito pakistanske obveščevalne službe. Mimogrede, pakistanski konzulat se nahaja samo 400 metrov stran od Khanovega stanovanja. Ker Khan po vsej verjetnosti poseduje tudi diplomatsko imuniteto, mu po dunajski konvenciji hrvaška policija ne more nič, prav tako tudi ne pravosodni organi. Navsezadnje Khan po doktrini in strategiji svoje domovine ni kršil nobenega zakona, zaposlitev pa je omogočil hrvaškim državljanom.

V trenutku, ko se dogaja razčiščevanje v zvezi z marakeško deklaracijo, se tako postavlja vprašanje, čemu sploh sporazum o migracijah, ko pa imajo v Zagrebu Sameera Parveza Khana, zaključuje svoj zapis novinar portala dnevno.hr.

nazaj na vrh