Poden od podna! Nekdanji programski svetnik RTVS in protikatoliški levičarski radikalec Domen Savič znova nadleguje podjetja, naj ne oglašujejo na Nova24TV

  • Napisal  A. B. / Nova24tv
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Domen Savić je znova v akciji in bojuje svoj džihad. (foto: STA) Domen Savić je znova v akciji in bojuje svoj džihad. (foto: STA)

Skrajni levičarji nadaljujejo v svojem slogu. Ko ne morejo zmagati z argumenti, se spravijo na nasprotnikov vir prihodka. Tako te dni levičarski radikalec Domen Savič nadaljuje s svojim nadlegovanjem podjetij, ki oglašujejo na portalu Nova24TV, in jih poziva k prenehanju oglaševanja.

 

Domen Savič je podobne metode uporabljal že v preteklosti. Takrat smo poročali, da preko e-mailov poziva podjetja, naj prenehajo z oglaševanjem pri medijih, ki ga žulijo. Savič, ki je v času vlade Mira Cerarja postal del programskega sveta RTV Slovenija, je tipičen predstavnik lažne civilne družbe. V preteklosti je bil znan uporabnik spletnih omrežij, dejansko pa je radikalni levičar, ki ga je Twitter suspendiral, in je po poročanju Požareporta bizarni medijski produkt nesojene generalne direktorice RTV Nataše Pirc Musar. Najbolj znan je po svojih ekstremno nestrpnih tvitih do katoličanov, ki jih je v predvolilni kampanji za spremembo družinskega zakonika imenoval kar “klerokatolibani”.

Kar je še bolj zanimivo, je dejstvo, da kolikor Savič napada vir prihodkov oglaševalcev Nova24TV, niti najbolj obveščeni novinarji ne vedo, s čim se je on sam preživljal v preteklosti. Po javno dostopnih podatkih je Savič od oktobra 2015 ustanovitelj in direktor ljubljanskega inštituta Državljan D, zavoda za spodbujanje informacijske in medijske pismenosti, vendar pa ni znanih nikakršnih podrobnosti glede finančnega poslovanja njegovega zavoda.

Medijski prostor dobil v Večeru in Delu
Zdaj v imenu zaskrbljene javnosti po zobeh vlači Telekom Slovenije pod pretvezo še ene organizacije z imenom Better Media. Medijski prostor za njegova odprta pisma so mu tako namenili tako v Večeru kot Delu. Njegov džihadizem proti drugače mislečim pa je podprl še en radikalni levičar, Boris Vezjak, z besedami: “Domen Savič znova opozarja na nedopustno prakso največjih slovenskih oglaševalcev, ki se zgolj na deklarativni ravni zavzemajo za družbeno odgovornost in etiko besede, v resnici pa se oglašujejo tudi v tistih domačih medijih, ki so že dolgo nazaj opustili vse standarde novinarskega dela.”

Jasno je, da Savič in druščina sledijo navodilom, ki jih je v vodiču za levičarske aktiviste zapisal Saul Alinsky v knjigi Rules for Radicals (v prevodu: Pravila za radikalce). Vseeno se Telekom, ki se je znašel na tnalu zaradi oglaševanja pri Nova24TV, ni uklonil pritiskom, s čimer so dali vsem jasno vedeti, da jim ni do politike, temveč zgolj do uspešnega poslovanja, kar je nadvse hvalevredno.

Telekom se ni uklonil
Tako so v odgovor Saviču zapisali: “Ko govorimo o oglaševanju, je naš izključni namen komuniciranje oglaševalskih sporočil, torej naše ponudbe, medtem ko veste, da na vsebine, ob katerih je oglas objavljen, oglaševalci nimamo vpliva. Z oglaševanjem v posameznem mediju, pri čemer v Telekomu Slovenije oglašujemo v mnogih slovenskih medijih, se oglaševalci tudi ne opredeljujemo do njegove uredniške politike.”

Svoje o celotni praksi so imeli za pripomniti tudi uporabniki socialnih omrežij, ki so izpostavili, da na spletu ne oglašujejo podjetja neposredno, temveč oglase servirajo algoritmi zunanjih ponudnikov. Tako je tudi jasno, da Saviču ne gre za direktni napad na Nova24TV, temveč za ustrahovanje podjetij. Kakor so režimski mediji pred volitvami ustvarjali klimo, ki je bila osnovana na nesodelovanju, tako zdaj njihovi podaljški želijo na enak način osamiti vse, ki si drznejo razkrivati resnico.

nazaj na vrh